Spring naar bijdragen

De duistere triniteit, zeer actief hier en nu!


Aanbevolen berichten

Het was al gepost bij Amerikaanse hoorzittingen, maar omdat leden graag een woordje uitleg bij een youtube krijgen post ik het opnieuw

Vlad bespreekt hier een boek van en met Jonathan Cahn, the return of the Gods. Ze doen daar uit de doeken hoe de huidige tijdsgeest in relatie staat met het verleden en hoeveel gelijkenis er is met de duistere triniteit. Het begint bij Baal, degene die overneemt. Daarna komt Ishtar die seksuele immoraliteiten invoert. Daarna komt Moloch, de verwoester.

Ook is er een boodschap van hoop. Terugkeren naar Zijn Woord zonder compromis met deze geesten te maken. Het is allemaal geestelijk broeders en zusters. Dit is onze roeping.

De manier waarop ze dit ontleden is een hoorn die wij als christen niet mogen negeren. Ze roepen daarin op tot oorlog tegen deze principaliteiten. Zoeken wij de wereldgeest te behagen en onze bevestiging op google, of zoeken we ons ongelijk in de Bijbel?

De tijd is nu christen, wake up!!!

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Baal was toch die god van andere volkeren, m.n. Kanaan. Heer is de vertaling van zijn naam. (Daarom vond ik het zo merkwaardig dat ze JHWH en Jezus hetzelfde zijn gaan noemen). Die was toch zo slecht omdat ze ritueel kindertjes offerden, en rituele orgies deden.

Was dat niet het verhaal van Elia, met de wedstrijd welke god dat vuur zou aansteken. En dat JHWH toen won. Volgens mij was de moraal van dat verhaal dat JHWH die Baal had weggewerkt. 

Volgens mij worden er in geen enkele godsdienst meer kindertjes of mensen geofferd aan de goden. En is er geen tempel/kerk/moskee/synagoge die zich daarmee bezighoudt. Seksuele immoraliteiten staat vooral de RK om bekend door al die kindermisbuik, maar dat zijn geen bij het geloof horende rituelen. 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dat beloof ik:

Bestaat niet.  Al eens een Baal kerk gezien?  Ik niet

De IS heeft de laatste verwoest. Dan hebben ze die ingang nagemaakt en een openingsceremonie gehouden in de steden van de topeconomieën.

2 uur geleden zei Petra.:

Baal was toch die god van andere volkeren, m.n. Kanaan. Heer is de vertaling van zijn naam. (Daarom vond ik het zo merkwaardig dat ze JHWH en Jezus hetzelfde zijn gaan noemen). Die was toch zo slecht omdat ze ritueel kindertjes offerden, en rituele orgies deden.

Was dat niet het verhaal van Elia, met de wedstrijd welke god dat vuur zou aansteken. En dat JHWH toen won. Volgens mij was de moraal van dat verhaal dat JHWH die Baal had weggewerkt. 

Volgens mij worden er in geen enkele godsdienst meer kindertjes of mensen geofferd aan de goden. En is er geen tempel/kerk/moskee/synagoge die zich daarmee bezighoudt. Seksuele immoraliteiten staat vooral de RK om bekend door al die kindermisbuik, maar dat zijn geen bij het geloof horende rituelen. 

Als je nu eens die dienst geluisterd had he, dan zou je gehoord hebben dat vele christenen het eens zijn dat abortus een rituele kindermoord is. 1 om hun welvaart te behouden, 2 om de medische wereld van weefsel te voorzien die andermans gezondheid verbeteren.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Temple_of_Bel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid