Spring naar bijdragen

Mijn getuigenis van genezing van Schizofrenie en waarom ik christen ben geworden.


Aanbevolen berichten

https://www.hersenstichting.nl/hersenaandoeningen/schizofrenie/

 

Je kunt niets doen aan de genetische aanleg voor schizofrenie. Die heb je of die heb je niet. Maar als je die aanleg wel hebt kun je dingen doen om te voorkomen dat je schizofrenie krijgt.

Blijf in contact met je vrienden.

Blijf onder de mensen komen.

Slaap ’s nachts en blijf overdag actief.

Probeer stress te voorkomen en neem genoeg rust.

Gebruik geen alcohol of drugs.

 

-----------------------

 

Volgens de hersenstichting -die mij een betrouwbare bron lijkt- kun je op zich niks doen tegen schizofrenie.   Maar je kunt het wel voorkomen  of verminderen door bepaalde maatregelen.  Verder heeft de patiënt wanen welke tijdelijk zijn.  Het beeld is dus niet stationair.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook genoeg meer dan genoeg persoonlijke zaken in het verleden, als ik dat ga ventileren bestaat ook de mogelijkheid dat ik in herhaling zou vallen, ik begin er niet meer aan.

Hiermee bedoel ik dat Barnabas  te begrijpen is, dat het medisch niet zou kloppen met de huidige stand van zaken in de wetenschap kan, maar het kan evenzogoed dat de persoon zich gesterkt voelt door de schrift om ermee omte gaan, dat kan hij als genezing ervaren voor zichzelf, het is dan persoonlijk.

Het waarheids gehalte voor de overige is misschien een vraag, maar je kan je afvragen waarom   iemand hiervoor moeite doet, ik geef hem dat voordeel. 

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt me voor alle forumdeelnemers het beste om niet hun medische geschiedenis te posten en om verdere persoonlijke mededelingen achterwege te laten.

Het forum bevindt zich nu eenmaal in het veld van goed en kwaad en we zien momenteel dat kwade krachten de overhand hebben.   Niets om zorgen over te maken, morgen is alles weer anders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid