Dat beloof ik 994 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) Zelfs ik stond te kijken van deze video "wat vieren we eigenlijk op hemelvaartsdag?" Dat mensen zón gebrek aan algemene kennis kunnen hebben. https://www.bndestem.nl/video/wat-vieren-we-eigenlijk-op-hemelvaartsdag~p226419 13 mei 2021 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Niet best Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 "Mijn volk gaat ten onder door onwetendheid." Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 994 Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 3 uur geleden zei Willempie: "Mijn volk gaat ten onder door onwetendheid." Dat is een buitengewoon linke uitspraak in dit verband. De tekst komt uit Hosea, en dat was een Joodse profeet die niet uitgang van een zoon van zijn God. Als je hem zou hebben gevraagd over Hemelvaart, zou hij waarschijnlijk denken dat je het over Elia had. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 (bewerkt) 15 uur geleden zei Dat beloof ik: Dat is een buitengewoon linke uitspraak in dit verband. De tekst komt uit Hosea, en dat was een Joodse profeet die niet uitgang van een zoon van zijn God. Als je hem zou hebben gevraagd over Hemelvaart, zou hij waarschijnlijk denken dat je het over Elia had. Het is een algemene waarheid. Ik hoor het wijlen professor Jansen nog zeggen: "We kweken een generatie van historische analfabeten." Dat belooft gewoon niet veel goeds voor de toekomst. 18 mei 2021 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 994 Geplaatst 18 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 24 minuten geleden zei Willempie: Het is een algemene waarheid. Ik hoor het wijlen professor Jansen nog zeggen: "We kweken een generatie van historische analfabeten." Dat belooft gewoon niet veel goeds voor de toekomst. Hoezo? Hemelvaart is en blijft een abstract begrip, zonder historische grond of zonder te zijn erkend als algemene waarheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 (bewerkt) Op 13-5-2021 om 12:10 zei Dat beloof ik: Zelfs ik stond te kijken van deze video "wat vieren we eigenlijk op hemelvaartsdag?" Dat mensen zón gebrek aan algemene kennis kunnen hebben. https://www.bndestem.nl/video/wat-vieren-we-eigenlijk-op-hemelvaartsdag~p226419 Dat verbaast me ook wel. Het komt door geheel een gebrek aan interesse erin. Je ziet het wel met meer. Op mijn werk wist een student niet waar Overijssel lag en de steden Almelo, Zwolle en Deventer zeiden hem ook niks. Hij vroeg me immers waar ik vandaan kwam, maar het volstond met slechts één antwoord. "Uut het Ooosten" 25 mei 2021 bewerkt door Gaitema Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 46 minuten geleden zei Gaitema: Het komt door geheel een gebrek aan interesse erin. En dit is nu precies het probleem. Je slaat de spijker op z'n kop. Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten