Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Op 24-11-2020 om 10:20 zei sjako: Dat lijkt me ook geen goed idee. Precies mijn punt. Misschien Bastiaan nog een kans geven? In de hoop dat hij zijn les leerde? Soms, ach vaak, kon hij wel grappig uit de hoek komen. Het zijn moeilijke tijden voor ons allemaal en iedereen zal wel een beetje buiten zijn/haar normaal doen zijn. Mullog en Ricky Tjin reageerden hierop 2 Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 15 uur geleden zei Fundamenteel: Misschien Bastiaan nog een kans geven? In de hoop dat hij zijn les leerde? Nee, je wilt niet weten hoe hij tegen de moderatie tekeer is gegaan. Hij wilt zich niet schikken naar de forumregels. Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 Aangezien TTC weer toegang heeft op het forum sluit ik dit topic af. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten