Anna20 0 Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Hoi allemaal. Ik vroeg mij af welke online dating site jullie goede ervaringen mee hebben? Heel erg bedankt alvast! Vriendelijke groetjes, Anna Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Online daten is voor watjes. Ik zit wel ergens langs het water. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Anna20 0 Geplaatst 14 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Oh.. ja nu zijn de opties wat meer beperkt helaas dus vandaar dat ik de alternatieven wil ontdekken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Van de nood een deugd maken laat maar zeggen. Date je ook met masker op? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 5 uur geleden zei Anna20: Hoi allemaal. Ik vroeg mij af welke online dating site jullie goede ervaringen mee hebben? Heel erg bedankt alvast! Vriendelijke groetjes, Anna Credible! Hier kom je vanalles tegen. Succes Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Op 14-11-2020 om 06:01 zei Anna20: Hoi allemaal. Ik vroeg mij af welke online dating site jullie goede ervaringen mee hebben? Heel erg bedankt alvast! Vriendelijke groetjes, Anna Werp eens een blik op de populaire dating apps zou ik zeggen. Misschien is het iets voor je, misschien ook niet. Tinder, Bumble, Happn. Of platformen als Lexa, Okcupid, etc. Sommige van die apps hebben de naam van oppervlakkige one Night stands te zijn, maar ik heb meerdere vrienden die er serieuze relaties aan over hebben gehouden. Een aantal zijn zelfs inmiddels getrouwd of gaan dat doen. En je kunt in verschillende apps ook filters zetten, voorkeuren en beschrijvingen plaatsen. Dan filter er je in feite al het soort contact er uit waar je misschien niet op zit te wachten, of vis je contacten er uit met zaken die je juist wel zoekt. Het is bij die apps ook een beetje zoeken en duidelijk naar jezelf en naar anderen zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten