Chris Walters 30 Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 (bewerkt) Deze bijzonder interessante bijbelstudie van Frank Ouweneel wilde ik jullie niet onthouden. Voor de geïnteresseerden zeer de moeite waard. Afgezien van de vraag of Corona wel of niet zo ernstig is als beweerd wordt en in verhouding staat tot de reactie erop, is het een feit dat de hele wereld van het coronaverhaal in de ban is. Dat maakt deze bijbelstudie interessant genoeg. 3 november 2020 bewerkt door Chris Walters Ricky Tjin en Divine_will reageerden hierop 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 20 minuten geleden zei Chris Walters: Deze bijzonder interessante bijbelstudie van Frank Ouweneel wilde ik jullie niet onthouden. Voor de geïnteresseerden zeer de moeite waard. Afgezien van de vraag of Corona wel of niet zo ernstig is als beweerd wordt en in verhouding staat tot de reactie erop, is het een feit dat de hele wereld van het coronaverhaal in de ban is. Dat maakt deze bijbelstudie interessant genoeg. Ik heb 'm gedeeltelijk beluisterd. Interessant. Link naar bericht Deel via andere websites
Chris Walters 30 Geplaatst 3 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 4 minuten geleden zei Hermanos2: Ik heb 'm gedeeltelijk beluisterd. Interessant. De moeite van het afkijken waard. Het “beest” op de “troon”..... Zo bezien is het niet verwonderlijk als “the mark of the beast” inderdaad gekoppeld zal zijn aan vaccins. Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 7 november 2020 Rapport Share Geplaatst 7 november 2020 Dit topic hoort niet thuis in Bijbelstudie. Hij verhuist naar Levensovertuiging, actuele zaken Dit is een zoveelste complot theorie over Corona. Levensgevaarlijk en Credible is geen platform voor dit soort complot theorieën. Topic gaat op slot. Mullog reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten