Bastiaan73 705 Geplaatst 15 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2020 (bewerkt) "Vrouwen omhelzen een militair die zijn schild heeft laten zakken" Bron: https://nos.nl/artikel/2344132-opnieuw-demonstraties-in-minsk-loekasjenko-laat-2000-gevangenen-vrij.html 15 augustus 2020 bewerkt door Bastiaan73 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 15 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2020 1 uur geleden zei Bastiaan73: "Vrouwen omhelzen een militair die zijn schild heeft laten zakken" Het gaat daar de goede kant op. Nu nog hopen dat Rusland niet ingrijpt als Loekasjenko werkelijk in de problemen gaat komen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 15 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2020 4 uur geleden zei Dat beloof ik: Het gaat daar de goede kant op. Nu nog hopen dat Rusland niet ingrijpt als Loekasjenko werkelijk in de problemen gaat komen. In hoeverre kan/mag Poetin zich hiermee bemoeien? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chris Walters 30 Geplaatst 15 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2020 38 minuten geleden zei Bastiaan73: In hoeverre kan/mag Poetin zich hiermee bemoeien? Zoveel als hij in deze wereld af kan weten te dwingen. Afhankelijk van wie de grootste rode knop heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 15 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2020 8 uur geleden zei Chris Walters: Zoveel als hij in deze wereld af kan weten te dwingen. Afhankelijk van wie de grootste rode knop heeft. Nou, als die rode knop een bepaald minimum heeft overschreden gaat het echt niet meer over wie de grootste heeft. Dan maakt het niets meer uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 16 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2020 (bewerkt) Op 15-8-2020 om 10:55 zei Bastiaan73: In hoeverre kan/mag Poetin zich hiermee bemoeien? Mogen is nooit de vraag bij Poetin. Kunnen wel, en hij kan dat. Wat ik gisteren voorspelde: Op 15-8-2020 om 06:08 zei Dat beloof ik: Het gaat daar de goede kant op. Nu nog hopen dat Rusland niet ingrijpt als Loekasjenko werkelijk in de problemen gaat komen. is vandaag nieuws: https://www.nu.nl/buitenland/6071203/poetin-belooft-wit-russische-president-lukashenko-militaire-steun.html Citaat Rusland is bereid het regime van de Wit-Russische president Alexander Lukashenko militair te ondersteunen, als dat nodig blijkt 16 augustus 2020 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 16 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2020 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Dat beloof ik: Op 15-8-2020 om 10:55 zei Bastiaan73: In hoeverre kan/mag Poetin zich hiermee bemoeien? Mogen is nooit de vraag bij Poetin. Kunnen wel, en hij kan dat. Wat ik gisteren voorspelde: Op 15-8-2020 om 06:08 zei Dat beloof ik: Het gaat daar de goede kant op. Nu nog hopen dat Rusland niet ingrijpt als Loekasjenko werkelijk in de problemen gaat komen. is vandaag nieuws: https://www.nu.nl/buitenland/6071203/poetin-belooft-wit-russische-president-lukashenko-militaire-steun.html Citaat Rusland is bereid het regime van de Wit-Russische president Alexander Lukashenko militair te ondersteunen, als dat nodig blijkt Ja ik heb ook e.e.a. erover gelezen. Triest. Ik gun de Wit-Russen van harte dat die dictator Loekasjenko oprot en heb veel sympathie voor ze. Dit i.t.t. die zeikerds hier die tegen de coronamaatregelen demonstreren en roepen dat de democratie bedreigd wordt. 16 augustus 2020 bewerkt door Bastiaan73 Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 16 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2020 "Ruim een week na de omstreden presidentsverkiezingen in Wit-Rusland zijn de protesten tegen president Loekasjenko nog altijd niet voorbij. Integendeel: volgens leiders van de oppositiebeweging is vandaag het grootste protest ooit in de voormalige Sovjetrepubliek gehouden. Hoe kan de protestbeweging overeind blijven, terwijl de oppositieleiders zijn opgepakt, verjaagd of monddood gemaakt? Het antwoord: Telegram. Via deze van oorsprong Russische chatapp worden oproepen en tips over hoe en waar te demonstreren bliksemsnel verspreid onder een miljoenenpubliek." Bron: https://nos.nl/artikel/2344358-protest-wit-rusland-houdt-stand-dankzij-telegram-het-lijkt-wel-een-guerrilla.html Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 6 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 ''Geweld tegen vrouwen is in Wit-Rusland een enorme zonde. En door alle foto’s en filmpjes die tegenwoordig meteen op het internet worden gezet, is de politie daarmee toch terughoudend, met name bij oudere vrouwen", legt Vrubleuskaya uit. "Daarom staan bij demonstraties de vrouwen vooraan, en de mannen erachter." Bron: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5181824/wit-rusland-protesten-vrouwen-demonstraties-loekasjenko-belarus En terwijl mensen in Nederland door blijven zeuren dat hun 'grondrechten' worden afgenomen is o.a. dit gaande in Belarus: Mullog reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten