Spring naar bijdragen

Snel binnen maar ...HOE kom je hier weg?????


Aanbevolen berichten

Ondanks verzoeken mijn profiel te verwijderen lukt dit niet

Berichten naar de moderator hebben niets uitgehaald. 

Trajecto mag dit niet doen, heeft de bevoegdheden niet. Hij zou JoostG benaderen

JoostG echter, is wellicht al opgestegen tiot de 7de hemel en als kennelijk enige die dit mag bereikt het bericht hem niet ........ hij doet er in elk geval niets mee

Als je hier binnen wil komen, dan is dat zo gepiept.  Dat gaat zomaar, of je effe wil bevestigen in de mail.  ER is geen enkele vorm van toegangscontrole

Maar weg komen hier .................. dan springen de blokkades op de weg 'there is no way out of here, you can check out but you can NEVER leave

Opmerkelijk

Misschien moet ik maar elke dag hier iets plaatsen, een noodkreet aan de moderator, een landelijk opsporingsbericht naar JoostG, de big chief who never answers ....

misschien dat dit bericht helpt..... mogelijk ook niet

ik wens allen hier veel vermakelijkheden want ........ je komt hier niet weg, dus maak er het beste van

heel fijne dag en misschien luiden we samen het jaar wel uit

balthasar

 

 

 

 

 

dead-end-sign-brick-wall-ss-1920-1_usdnai.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een fuik in de visserij is een rond gebreid visnet dat aan enkele hoepels van telkens kleinere middellijn wordt gespannen en eindigt in een dichtgesnoerd kegelvormig deel. Binnen de fuik bevinden zich trechtervormige netten (keel, inkel of inkeling) die het terugzwemmen van de vis beletten.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Fuik_(visserij)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
Op 16-7-2020 om 11:23 zei balthasar:

Ondanks verzoeken mijn profiel te verwijderen lukt dit niet

Berichten naar de moderator hebben niets uitgehaald. 

Trajecto mag dit niet doen, heeft de bevoegdheden niet. Hij zou JoostG benaderen

JoostG echter, is wellicht al opgestegen tiot de 7de hemel en als kennelijk enige die dit mag bereikt het bericht hem niet ........ hij doet er in elk geval niets mee

Als je hier binnen wil komen, dan is dat zo gepiept.  Dat gaat zomaar, of je effe wil bevestigen in de mail.  ER is geen enkele vorm van toegangscontrole

Maar weg komen hier .................. dan springen de blokkades op de weg 'there is no way out of here, you can check out but you can NEVER leave

Opmerkelijk

Misschien moet ik maar elke dag hier iets plaatsen, een noodkreet aan de moderator, een landelijk opsporingsbericht naar JoostG, de big chief who never answers ....

misschien dat dit bericht helpt..... mogelijk ook niet

ik wens allen hier veel vermakelijkheden want ........ je komt hier niet weg, dus maak er het beste van

heel fijne dag en misschien luiden we samen het jaar wel uit

balthasar

 

 

 

 

 

 

Nou dit klinkt niet erg verlicht. Mensen vasthouden die om verwijdering vragen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid