TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 18 minuten geleden zei Fundamenteel: Gewoon een zondig mens. Zijn en zijnden, veel variaties mogelijk, net zoals groeipotentieel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 9 minuten geleden zei Plume: ‘Gewoon’ Drugs zijn pijnstillers. ‘Verdovende’ middelen. Algemeen bekend dat drugsgebruikers psychiatrische patiënten zijn die aan zelfmedicatie doen. Overigens zonder waardeoordeel bedoeld. De rest van de wereld verdooft zich met andere dingen. Het een is alleen zelfdestructiever dan het andere. Ik ben nuchter.... 2 minuten geleden zei TTC: Zijn en zijnden, veel variaties mogelijk, net zoals groeipotentieel. Groeien, in wat? Verder leren? Om wat daar dan mee te doen als de concurrentie verpletterend is? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Groeien, in wat? Verder leren? Om wat daar dan mee te doen als de concurrentie verpletterend is? Je zit hier op een christelijk forum, zielen groeien. Daarom, misschien handig om de fundamentals nog eens te herlezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 5 minuten geleden zei TTC: Je zit hier op een christelijk forum, zielen groeien. Daarom, misschien handig om de fundamentals nog eens te herlezen. Chrisendom gaat niet over persoonlijke groei maar zelfloochening- en opoffering. Christenen hebben niet eens tijd te forummen in een wereld als vandaag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 18 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik ben nuchter.... Nou dat merken we. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 3 minuten geleden zei Plume: Nou dat merken we. Ben ik hier ineens op niveau:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 24 minuten geleden zei Fundamenteel: Verder leren? Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 38 minuten geleden zei Fundamenteel: Chrisendom gaat niet over persoonlijke groei maar zelfloochening- en opoffering. Christenen hebben niet eens tijd te forummen in een wereld als vandaag. Zo, dan hebben we dat ook weer duidelijk, aan hoeveel tinten grijs had je gedacht? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 14 minuten geleden zei TTC: Zo, dan hebben we dat ook weer duidelijk, aan hoeveel tinten grijs had je gedacht? Als de roman? 50? Lol Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 11 minuten geleden zei Fundamenteel: Als de roman? 50? Lol Ja, en zwarte verf maken ze van witte verf, bizar is het. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 7 minuten geleden zei TTC: Ja, en zwarte verf maken ze van witte verf, bizar is het. Ik ga het allemaal loslaten. Alles. Echt alle ideologie. Dat ze 5G installeren, ons contact tracen, en dat ze die duivel verder alles op een presenteerblaadje geven. Ik ga het loslaten. 16 minuten geleden zei TTC: Ja, en zwarte verf maken ze van witte verf, bizar is het. Het gaat komen, Hij komt door, kerel het gaat geleverd worden. Zwart op wit.... en neen geen ideologie..... HET gaat zwart op wit komen en ik ga dat wereldwijd publiceren.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 15 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik ga het allemaal loslaten. Alles. Echt alle ideologie. Dat ze 5G installeren, ons contact tracen, en dat ze die duivel verder alles op een presenteerblaadje geven. Ik ga het loslaten. Het gaat komen, Hij komt door, kerel het gaat geleverd worden. Zwart op wit.... en neen geen ideologie..... HET gaat zwart op wit komen en ik ga dat wereldwijd publiceren.... Heb je al gemeld met wie je nog contact wil hebben, anders wordt dat doorgegeven aan de CIA. 20 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik ga het allemaal loslaten. Alles. Echt alle ideologie. Het heeft eigenlijk wel iets van een grap, we gaan blijkbaar van het vissentijdperk naar het watermantijdperk. Hoe dan ook, als het maar wat menselijker mag worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 6 minuten geleden zei TTC: Heb je al gemeld met wie je nog contact wil hebben, anders wordt dat doorgegeven aan de CIA. Het heeft eigenlijk wel iets van een grap, we gaan blijkbaar van het vissentijdperk naar het watermantijdperk. Hoe dan ook, als het maar wat menselijker mag worden. Neenee niEt menselijk. 14 minuten geleden zei TTC: Heb je al gemeld met wie je nog contact wil hebben, anders wordt dat doorgegeven aan de CIA. Eigenlijk snap ik dat niet? Maar weet, het is niet voor te lachen he. Het is echt.... de duivel is hier echt in deze wereld. Daarom zijn we niet van de wereld maar op de wereld. Daarom strijden we niet tegen vlees en bloed maar tegen die conflicten die eruit ontstaan. My God, als de duivel dan hier echt is.... dan wilt dat dus zeggen dat God ook echt is. En mag iedereen mij vertellen wat ze willen.... dat is hier een creatie. En er zijn veel mensen die die show doorhebben en ons daarom dus van God weghouden. Er is hier een 1000 watt lamp boven mijn hoofd afgegaan. God bestaat echt ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 16 minuten geleden zei Fundamenteel: Neenee niEt menselijk. Eigenlijk snap ik dat niet? Maar weet, het is niet voor te lachen he. Het is echt.... de duivel is hier echt in deze wereld. Daarom zijn we niet van de wereld maar op de wereld. Daarom strijden we niet tegen vlees en bloed maar tegen die conflicten die eruit ontstaan. My God, als de duivel dan hier echt is.... dan wilt dat dus zeggen dat God ook echt is. En mag iedereen mij vertellen wat ze willen.... dat is hier een creatie. En er zijn veel mensen die die show doorhebben en ons daarom dus van God weghouden. Er is hier een 1000 watt lamp boven mijn hoofd afgegaan. God bestaat echt ! Niets is mogelijk, alles moet kapot. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 Zojuist zei TTC: Niets is mogelijk, alles moet kapot. Dat doe ik niet. De duivel doet dat, ik vatte "maar" samen. Het zal waarschijnlijk fameus kapot gaan. De eindtijd nabij. Daarom bekeer ik me terug en laat ik dat los. Dat ze opdoen. Ik ga op mijn knietjes bij God met mijn rug naar de hele situatie. De overwinning is daar vermoedek.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 12 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat doe ik niet. De duivel doet dat, ik vatte "maar" samen. Het zal waarschijnlijk fameus kapot gaan. De eindtijd nabij. Daarom bekeer ik me terug en laat ik dat los. Dat ze opdoen. Ik ga op mijn knietjes bij God met mijn rug naar de hele situatie. De overwinning is daar vermoedek.... Mensen zijn fascinerende wezens en weten zich dan ook snel aan te passen aan het vigerende systeem, en al de rest moet kapot. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 2 minuten geleden zei TTC: Mensen zijn fascinerende wezens en weten zich dan ook snel aan te passen aan het vigerende systeem, en al de rest moet kapot. We kunnen ons er ook zot in blijven maken? Maar geloof je dat dit een creatie is? En als dit een creatie is, dan heeft God toch gesproken? Als God gesproken heeft heeft God gesproken. Ik ga naar Hem luisteren. Alleen naar Hem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 5 minuten geleden zei Fundamenteel: We kunnen ons er ook zot in blijven maken? Maar geloof je dat dit een creatie is? En als dit een creatie is, dan heeft God toch gesproken? Als God gesproken heeft heeft God gesproken. Ik ga naar Hem luisteren. Alleen naar Hem. En wat denk je dat Hij gaat zeggen? Iets anders dan eerder? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 Zojuist zei TTC: En wat denk je dat Hij gaat zeggen? Iets anders dan eerder? Gesproken is toch verleden tijd dacht ik? We zitten regelrecht in de eindtijd man. Repent! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Gesproken is toch verleden tijd dacht ik? We zitten regelrecht in de eindtijd man. Repent! Ja, kunnen het dan misschien eens over dat Jubeljaar hebben, of gesproken tijd dan verleden tijd is? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 1 minuut geleden zei TTC: Ja, kunnen het dan misschien eens over dat Jubeljaar hebben, of gesproken tijd dan verleden tijd is? De anti christ geeft geen hol om jubeljaren en alle voorbereidingen worden nu genomen. Het platform voor zijn komst is opgesteld. Het is echt. En de bijbel heeft ons dat allemaal openbaart. Dat is Zijn gesproken Woord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Fundamenteel: De anti christ geeft geen hol om jubeljaren en alle voorbereidingen worden nu genomen. Het platform voor zijn komst is opgesteld. Het is echt. En de bijbel heeft ons dat allemaal openbaart. Dat is Zijn gesproken Woord. Dat lukt natuurlijk niet, dialogen die bol staan van de epistemologische obstakels zijn geen dialogen, dan kan je beter op God roepen. 30 april 2020 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 1 minuut geleden zei TTC: Dat lukt natuurlijk niet, dialogen die bol staan van de epistemologische obstakels zijn geen dialogen, dan kan je beter op God roepen. Hoe dat lukt niet? Wat lukt niet? Iedere creationist ziet de anti christ aankomen nu. Wat dan ook Jezus brengt. The Matrix precies. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Fundamenteel: Hoe dat lukt niet? Wat lukt niet? Iedere creationist ziet de anti christ aankomen nu. Wat dan ook Jezus brengt. The Matrix precies. De duivel is de personificatie van verwarring en onwetendheid, stel dan drie vragen over epistemologische obstakels binnen het vigerende systeem en je krijgt voor eeuwen antwoorden maar niet op de vraag. En dan zeggen ze dat het de duivel z'n schuld is, anno 2020. 30 april 2020 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 Zojuist zei TTC: De duivel is de personificatie van verwarring en onwetendheid, stel dan drie vragen over epistemologische obstakels binnen het vigerende systeem en je krijgt voor eeuwen antwoorden maar niet op de vraag. En dan zeggen ze dat het de duivel z'n schuld, anno 2020. De duivel is de vader van alle leugens. Dus als ge al begint met iets vanuit deze wereld, dan is dat gebouwd op een leugen. Zegt uw onze Vader maar op... er komt een manifest op ons af... ? Requeum for a dream Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten