konijn 0 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Hoi allemaal, ik ervoer een aantal weken terug iets apartigs. Ik hoorde in mijn slaap iemand (voor mij?) bidden in heldere taal. Een vrouwenstem met een wat Limburgs dialect.:p De woorden waren ongeveer als ‘God, werp in het water, ik ben ban dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren, werp uit’... voor zover ik het heb onthouden. Ik was alleen maar de stem was zeer nabij, dichterbij dan een persoon is tot mij in het praten.. wie van jullie kent dit? Ik heb nog nooit eerder precies dit ervaren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 2 uur geleden zei konijn: Hoi allemaal, ik ervoer een aantal weken terug iets apartigs. Ik hoorde in mijn slaap iemand (voor mij?) bidden in heldere taal. Een vrouwenstem met een wat Limburgs dialect.:p De woorden waren ongeveer als ‘God, werp in het water, ik ben ban dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren, werp uit’... voor zover ik het heb onthouden. Ik was alleen maar de stem was zeer nabij, dichterbij dan een persoon is tot mij in het praten.. wie van jullie kent dit? Ik heb nog nooit eerder precies dit ervaren Niets van aantrekken en je vertrouwen volledig stellen in Diegene die je heeft gemaakt en je onvoorwaardelijk liefheeft. Die werpt je niet in het water maar trekt je er juist uit. Modestus reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 978 Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 15 uur geleden zei konijn: Ik hoorde in mijn slaap Dus was je aan het dromen. Iedereen droomt wel eens de gekste dingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 Op 15-3-2020 om 17:36 zei Willempie: ‘God, werp in het water, ik ben ban dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren, werp uit’ Volgens mijn is dit van de demonen naar alle waarschijnlijkheid. De demonen willen namelijk de mens negatief beïnvloeden door angst, onzekerheid, wanhoop, onrust... te zaaien, ook door middel van dromen. Ik heb zoiets ook meegemaakt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 20 april 2020 Rapport Share Geplaatst 20 april 2020 (bewerkt) Op 15-3-2020 om 17:36 zei Willempie: Die werpt je niet in het water maar trekt je er juist uit. Het kan ook een net zijn, een visnet, of een reddingsboei. Maar meer kan ik er ook niet van maken en ik zou dit gevalletje wegspoelen onder douche. 20 april 2020 bewerkt door thom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
aynemaruka 0 Geplaatst Rapport Share Geplaatst [url=https://hametova.ru/] красивые открытки[/url] бесплатные открытки https://hametova.ru/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten