Willempie 1.410 Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 9 minuten geleden zei Dat beloof ik: Heb je liever dat ik alles van je voor zoete koek aan neem en je nooit meer tegenspreek. of door ga met kritische vragen en opmerkingen ? Als jij ons of mijn welzijn op het oog hebt ga je maar lekker door. Maar ik heb ondertussen sterk de indruk gekregen dat jij hier vooral bent om discussietechniek te oefenen en dat je van mening bent dat je dat het gemakkelijkst kunt doen met domme gelovigen. De eerste klas van de discussieschool dus. Zit ik er ver naast? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2020 15 uur geleden zei Dat beloof ik: Heb je liever dat ik alles van je voor zoete koek aan neem en je nooit meer tegenspreek. of door ga met kritische vragen en opmerkingen ? Het probleem is dat uw tegenopmerkingen meermaals laten blijken dat je niet leest wat er staat, of dat het boven uw niveau is. Als je dan anderen dom gaat kronen die dat wel kunnen, wat maakt dat jou? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 18 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2020 16 uur geleden zei Willempie: 16 uur geleden zei Dat beloof ik: Heb je liever dat ik alles van je voor zoete koek aan neem en je nooit meer tegenspreek. of door ga met kritische vragen en opmerkingen ? Als jij ons of mijn welzijn op het oog hebt ga je maar lekker door. In dat geval ga ik gewoon door. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Dat beloof ik: In dat geval ga ik gewoon door. Blij om dat te horen. Ik begrijp hieruit dat je hier niet bent om discussietechniek te oefenen? 18 maart 2020 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 18 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2020 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Willempie: Blij om dat te horen. Ik begrijp hieruit dat je hier niet bent om discussietechniek te oefenen? Dat is een juiste conclusie. Als je 2 mogelijkheden oppert, en ik geef aan dat de eerst van toepassing is, dan valt de 2e af he ? Logica. 18 maart 2020 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 18 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2020 Op 16-3-2020 om 19:27 zei Fundamenteel: viswijf. Die zit bij u thuis op de bank. Dat kan nooit een fatsoenlijke dame zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2020 1 uur geleden zei Plume: Die zit bij u thuis op de bank. Dat kan nooit een fatsoenlijke dame zijn. Vraag het eens aan uw vriendje hier. Dat is een klasse dame die met hoge onderscheiding afstudeerde. Wat zou mij het schelen wat een oud takkenwijf ervan denkt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten