Spring naar bijdragen

Speeddate avond Haarlem voor christenen


Aanbevolen berichten

Hallo allen, ik ben nieuw hier en zag dat je een evenement mocht delen. Dus bij deze! 

Hi, we willen je van harte welkom heten bij onze allereerste speeddate avond van (KvC) koppels voor Christus. Met dit social netwerk evenement willen we je graag bijstaan in jouw zoektocht naar jouw “Boaz of Naomi”.

Lijkt het je wat om kennis te maken met 15 – 20 potentiële nieuwe kennissen, vrienden of jouw aanstaande, dan zou ik niet al te lang talmen en snel een kaartje bemachtigen om mee te kunnen doen.

Tot dan !

KOOP JE TICKETS HIER

https://koppelsvoorchristus.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 years later...

Beste Arduino-fans,

Mijn naam is Erik vant Wout en ik ben werkzaam bij Netbeheerder Liander. Wij vragen ons af of er onder Arduino-gebruikers animo bestaat voor een Arduino-event bij Lainder in Arnhem.
Dit event zal zich oa richten op de Arduino en de mogelijkheden om deze in te zetten binnen energietechnische vraagstukken/ toepassingen. Uiteraard kunnen andere toepassingen op dit event ook aan bod komen. Kennisdeling zal centraal staan. Wij stellen ons hoofdkantoor hiervoor s avonds beschikbaar.

Mag ik jou/ jullie vragen om jullie mening ten aanzien van dit event? Zou jij komen? En wat zou jij graag die avond willen doen/ horen?

Veel dank voor je reactie
Groeten,
Erik
Liander

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Hazelst:

Beste Arduino-fans,

Mijn naam is Erik vant Wout en ik ben werkzaam bij Netbeheerder Liander. Wij vragen ons af of er onder Arduino-gebruikers animo bestaat voor een Arduino-event bij Lainder in Arnhem.
Dit event zal zich oa richten op de Arduino en de mogelijkheden om deze in te zetten binnen energietechnische vraagstukken/ toepassingen. Uiteraard kunnen andere toepassingen op dit event ook aan bod komen. Kennisdeling zal centraal staan. Wij stellen ons hoofdkantoor hiervoor s avonds beschikbaar.

Mag ik jou/ jullie vragen om jullie mening ten aanzien van dit event? Zou jij komen? En wat zou jij graag die avond willen doen/ horen?

Veel dank voor je reactie
Groeten,
Erik
Liander

Hallo Erik, ik betwijfel of hier veel Arduino gebruikers zullen zijn. Maar veel succes gewenst met het mooie werk. Een Arduino met sensoren kan natuurlijk bijna overal worden toegepast. Ook het meten en signaal geven van gunstige tijdstippen om te verbruiken/terug te leveren t.a.v. flex-contracten kan nuttig zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lon:

Hallo Erik, ik betwijfel of hier veel Arduino gebruikers zullen zijn. Maar veel succes gewenst met het mooie werk. Een Arduino met sensoren kan natuurlijk bijna overal worden toegepast. Ook het meten en signaal geven van gunstige tijdstippen om te verbruiken/terug te leveren t.a.v. flex-contracten kan nuttig zijn.

Kijk naar de gebruikersnaam en dan naar de tekst. Denk je serieus dat dit een levend persoon is?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Monachos:

Kijk naar de gebruikersnaam en dan naar de tekst. Denk je serieus dat dit een levend persoon is?

Ik dacht het wel, maar ga nu toch ook twijfelen. Wel jammer dat we wantrouwen nodig hebben om niet misbruikt te worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Lon:

Door een ander bericht is nu duidelijk dat dit spam/onecht was.

Er komen hier regelmatig dubieuze figuren langs, met huwelijksproblemen of seksproblemen.  Of weet ik veel wat.   Het is dat dergelijke accounts langskomen anders was het hier nog saaier dan dat het evengoed al is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid