HJW4 119 Geplaatst 26 november 2023 Rapport Share Geplaatst 26 november 2023 (bewerkt) 35 minuten geleden zei Monachos: Dit topic is gestart op 24 november 2019 😄 Dat klopt. De discussie speelt al wat langer en niet iedereen is even snel. Persoonlijk vind ik het veel belangrijker dat het vuurwerk wordt afgeschaft. Onze hond is er doodsbenauwd voor en hier knallen ze werkelijk het hele jaar (niet dagelijks, maar wel frequent). 26 november 2023 bewerkt door HJW4 Monachos reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 119 Geplaatst 26 november 2023 Rapport Share Geplaatst 26 november 2023 3 minuten geleden zei Monachos: O dat achterlijke vuurwerk hadden ze wat mij betreft al lang mogen afschaffen. Voor mij in eerste instantie ook vanwege de dieren, die geen flauw idee hebben waarom mensen zo nodig zo'n tyfusherrie moeten maken. In tweede instantie de luchtvervuiling. In derde instantie is het zonde van het geld dat letterlijk in rook opgaat maar goed, dat moet men zelf weten. Ook daar moeten mensen aan wennen. Gelukkig is er een begin van een discussie. En wat dacht je van de ongelukken, cobra’s zijn eigenlijk geen vuurwerk, het zijn explosieven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 november 2023 Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 22 uur geleden zei HJW4: Ook daar moeten mensen aan wennen. Gelukkig is er een begin van een discussie. En wat dacht je van de ongelukken, cobra’s zijn eigenlijk geen vuurwerk, het zijn explosieven. Voor de echte magie heb je Python nodig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten