Jalikaatje 1 Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Hoi! Ik kom mijn hoofd weer om de hoek steken hier. Ik ben benieuwd of er nog 'oude bekenden' zijn van jaren terug. Wie weet. Maar ik maak ook graag kennis met de huidige generatie op Credible :). Hoewel ik mijn oude profiel heb afgestoft leek het me toch wel zo netjes om me in het portaal te her-voorstellen. Dus hierbij! Ik ben Jalikaatje. Toen ik tien jaar geleden mijn profiel aanmaakte vond ik dat een vet gave profielnaam. Met de jaren verandert iedereen en vandaag zou ik vast een andere naam hebben gekozen. Maar om redenen van nostalgie laat ik hem lekker zo. Maar ik ben nog altijd even geïnteresseerd in het lezen van discussies omtrent geloof. En in gezellige ontspanningstopics. Dus daar zal je me vast tegenkomen. Tot dan! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Welkom terug @Jalikaatje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Hallo Jalikaatje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Hallo Jalikaatje, Vaag herinner ik je. Fijn dat je terug bent, ik zou zeggen; maak er wat van op Credible. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Fijn dat je terug bent. Hoop op leuke discussies. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten