Kaasjeskruid 994 Geplaatst 20 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 24 minuten geleden zei Bastiaan73: Hoe vrij is onze vrije wil? Ik kom elke keer weer uit bij Filippenzen 2: 13 want het is God, Die in u werkt zowel het willen als het werken, naar Zijn welbehagen. Die heeft zo zijn grenzen inderdaad. Wij zijn dan ook niet geschapen om net zo vrij en zelfbeschikkend te zijn als God. Wij zijn mens en geschapen om God te dienen, niet om als God te zijn. Als wij nu de gave van Zijn redding door Jezus Christus hebben verkregen door de keuze te maken voor Hem en ons afhankelijk weten en opstellen van deze genade, dan is het aan ons om deze genade uit te werken. Maar altijd met het besef dat ons dit niet uit onszelf zal lukken maar ons immer afhankelijk weten van zijn genade en Kracht die in ons is en alleen daardoor dit kunnen realiseren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2019 Ik heb dat gisteren eens geprobeerd, maar de lust bleef knagen en werd onkuisheid. Ik heb nog tijd tot 6 maart om te oefenen. Nog mensen die zullen vasten? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 24 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Niemand die gaat vasten of word ik genegeerd? Lol Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 10 minuten geleden zei Fundamenteel: Niemand die gaat vasten of word ik genegeerd? Lol Ik ben aan het bulken. Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 24 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: Ik ben aan het bulken. We leren bij se, moest ik even googelen op 6 maart en 21 april eet en drink ik 24h niets. De overigen dagen worden compleet gewijd aan God, zonder afleidingen zoals tv, sociale media, roesmiddelen, .... Althans proberen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Zojuist zei Fundamenteel: We leren bij se, moest ik even googelen op 6 maart en 21 april eet en drink ik 24h niets. De overigen dagen worden compleet gewijd aan God, zonder afleidingen zoals tv, sociale media, roesmiddelen, .... Althans proberen. Als jij op zoek bent naar de wil van God in bepaalde situaties wens ik je er van harte succes mee. Maak er geen plicht van is mijn advies. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 24 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Zojuist zei Kaasjeskruid: Als jij op zoek bent naar de wil van God in bepaalde situaties wens ik je er van harte succes mee. Maak er geen plicht van is mijn advies. Ergens weet ik wel wat God met mij wil. Ik ken mijn sterktes en zwaktes. Maar dat besef vergeet ik onderweg vaak. Het is snel gebeurd, daarom dat een vasten belangrijk is. Vroeger vastte ik meer dan een dag voor een “kosmisch reisje”, nu gaan we zonder binnenwegen proberen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Fundamenteel: Vroeger vastte ik meer dan een dag voor een “kosmisch reisje”, Omdat de paddo's (of welk eenander psychedelich middeltje dan ook) sneller worden opgenomen en het effect versterkt word? 24 februari 2019 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 24 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 12 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Omdat de paddo's (of welk eenander psychedelich middeltje dan ook) sneller worden opgenomen en het effect versterkt word? Ook en omdat ik er nog andere middelen bij deed die gewone kaas giftig maken. Maar vooral om in reine en onbeïnvloed te mogen “ontvangen” Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Ook en omdat ik er nog andere middelen bij deed die gewone kaas giftig maken. Maar vooral om in reine en onbeïnvloed te mogen “ontvangen” Heel ambivalent: onder invloed onbeïnvloed zijn... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 24 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Zojuist zei Kaasjeskruid: Heel ambivalent: onder invloed onbeïnvloed zijn... Zo werkt dat nu eenmaal, tegenstrijdigheden doen de boel draaien. En telkens je denkt “het” gevonden te hebben staat wat later het tegendeel ervan voor uw neus te blinken. A neverending mystery. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten