Marieke587 8 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Komisch en tegelijk om te huilen is de manier waarop ze ons wijs proberen te maken dat vaccinaties ervoor hebben gezorgd dat bepaalde ziektes verdwenen zijn. In deze preek illustreert Jonathan dit op duidelijke wijze, dit moet je echt even bekijken. Vanaf minuut 28:30 tot minuut 31 ongeveer ?☹️ https://ifbtube.com/vaccination-snake-oil-by-jonathan-shelley/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Jij bent een vreemde vogel, de medische wetenschap rammelt dat weet ik ook, breek mij de bek niet open maar zij hebben ook voor zeer goede dingen gezorgd, dat moet je niet over het hoofd zien, jij komt eenzijdig over, meer eigen text zou duidelijkheid bieden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 (bewerkt) Wat een afschuwelijke vent. En pas op, Marieke. Je verspreidt filmpjes van een idioot en dat kan hele kwalijke gevolgen hebben. Dit gaat er niet over over welke manier je gelovig moet zijn. Who cares? Daar gaat niemand dood aan. Dit gaat over kinderen inenten en dan het risico lopen dat ze dood gaan aan een ziekte waar we een oplossing voor hebben. Natuurlijk gingen er minder kinderen dood aan de mazelen tussen 1900 en 1960 omdat ze een betere conditie hadden voordat ze tegen de ziekte opliepen. En dan komt het vaccin en de ziekte is bijna verdwenen. Dat hoor ik hem niet zeggen. Hij manipuleert zijn publiek. En jij werkt met deze idioot mee. 15 februari 2019 bewerkt door Bonjour Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Idioot zal ik niet zo heel snel zeggen, ik heb heel wat meegemaakt en heb levenservaring, Marieke moet door eigen uitleg en geen knippen en plakken ons meer info bieden, meer handvaten dus net als in haar andere topics. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 994 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 14 minuten geleden zei Marieke587: Komisch en tegelijk om te huilen is de manier waarop ze ons wijs proberen te maken dat vaccinaties ervoor hebben gezorgd dat bepaalde ziektes verdwenen zijn. In deze preek illustreert Jonathan dit op duidelijke wijze, dit moet je echt even bekijken. Vanaf minuut 28:30 tot minuut 31 ongeveer ?☹️ https://ifbtube.com/vaccination-snake-oil-by-jonathan-shelley/ Ik zie hier het komische niet van in. Het is triest, diep triest, dat mensen zoals jij een gevaar vormen voor de gezondheid van anderen. Kennelijk vond je het wel makkelijk om bij werkelijk alles je mening te baseren op een preek van een Amerikaanse predikant. Die, in dit geval, zich aan het begin van jouw fragment al direct belachelijk maakt door het aantal doden te vermelden als aantal gevallen van mazelen. De cijfers die hij noemt, kloppen niet met de grafieken en daar waar er cijfers naast de grafieken staan noemt hij die niet. Verder is hij predikant ipv medicus en heeft hij dus geen verstand van de materie waar hij over praat. Kortom: het is direct duidelijk dat deze man onzin staat uit te slaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 (bewerkt) 45 minuten geleden zei antoon: Idioot zal ik niet zo heel snel zeggen, Iedereen die met levens van anderen speelt noem ik een idioot. Dat betekent wel dat je dus slimme idioten kan hebben en die zijn heel gevaarlijk. 15 februari 2019 bewerkt door Bonjour Bastiaan73 en Dat beloof ik reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 1 uur geleden zei Marieke587: Komisch en tegelijk om te huilen is de manier waarop ze ons wijs proberen te maken dat vaccinaties ervoor hebben gezorgd dat bepaalde ziektes verdwenen zijn. In deze preek illustreert Jonathan dit op duidelijke wijze, dit moet je echt even bekijken. Vanaf minuut 28:30 tot minuut 31 ongeveer ?☹️ https://ifbtube.com/vaccination-snake-oil-by-jonathan-shelley/ Ga je nou elke dag een link naar een filmpje plaatsen met daarin een griezel van een predikant? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Ik kom terug op alles en neig naar de kant waar ik tegen vaccineren ben. Welk ziek bestuur doet dat nu? En gedenk daar ineens eens eugenetica bij... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marieke587 8 Geplaatst 15 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 6 uur geleden zei Bastiaan73: Ga je nou elke dag een link naar een filmpje plaatsen met daarin een griezel van een predikant? Jij plaatst een filmpje van een griezel. :S Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten