InmijnSas 0 Geplaatst 28 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2018 Wat vinden jullie van het al ruim negentien jaar oude, aan de top staande, maar gevaarlijke www.cradleoffilth.nl en zal zo'n groep als Cradle Of Filth anno 2018 nog populair zijn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 10 uur geleden zei InmijnSas: Wat vinden jullie van het al ruim negentien jaar oude, aan de top staande, maar gevaarlijke www.cradleoffilth.nl en zal zo'n groep als Cradle Of Filth anno 2018 nog populair zijn? Denk dat de gemiddelde Christen hier geen flauw idee heeft wat dit inhoudt en ook geen behoefte heeft om dit te gaan bezoeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 Voor de geïnteresseerden: Cradle of Filth (Engels voor 'Wieg der Vuiligheid', dikwijls afgekort tot COF) is een metalband uit Engeland, opgericht in 1991. COF wordt door de media vaak tot het blackmetalgenre gerekend, alhoewel blackmetalpuristen het hier niet mee eens zijn. (bron) Black metal is een subgenre van de heavy metal, dat zich afsplitste van de vroege thrashmetal- en deathmetalscene. Black metal onderscheidt zich niet alleen door zijn muziek van andere metalgenres, maar ook door zijn achterliggende thematiek, die over het algemeen satanisch, heidens en misantropisch is. (bron) Iets zegt mij dat er weinig metal fans hier rondhangen, ik behoor er zeker niet toe. @InmijnSas, verwacht daarom weinig reactie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 Satan gaat rond als een briesende leeuw in deze eindtijd, dus ik sta nergens van te kijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 (bewerkt) Ik voel me er vooral jong door. Beetje gevoel wat mijn vader zou hebben als de Beatles nog steeds hoog staat. Echte Blackies zullen COF toch als posers zien denk ik? Als voorbeeld: Ze hebben een liefje van Sisters of Mercy gecoverd. (no crime to cry) Ik bedoel, je covert de posers (knipoog) uit de goth comunity die ontkennen goth te zijn, en je maakt een 'black metal' van dat liedje, als band die in de BM communie ook als posers wordt gezien. Ik zou zeggen, niet te serieus nemen. (Leuk liedje trouwens, origineel van de zusjes is m.i. leuker: fijn album trouwens van zusjes.) 5 november 2018 bewerkt door Olorin Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten