zendeling 118 Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Is het een idee om een vast topic aan te maken waar mensen vrijwillig kunnen melden welke mensen ze in de negeerstand hebben staan zodat mensen dat na kunnen zien? Ik zit te denken aan mensen die in een discussie door iemand genegeerd worden en niet goed zouden kunnen snappen waarom er steeds geen weerwoord meer komt. Of schept zoiets juist extra gedoe en is het derhalve onwenselijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 16 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2018 Volstrekt overbodig. Dit is een forum, als iemand niet op je reageert dan reageert hij niet op je. Punt. Link naar bericht Deel via andere websites
zendeling 118 Geplaatst 17 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 8 uur geleden zei Mullog: Volstrekt overbodig. Dit is een forum, als iemand niet op je reageert dan reageert hij niet op je. Punt. Voor mijzelf maakt het niet zoveel uit, ik vraag het meer voor anderen. Maar als niemand er behoefte aan zou hebben dan open ik zo'n topic niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Lijkt mij ook overbodig en niet wenselijk. Gezien de reacties op dit topic lijkt de rest hier ook zo over te denken. Daardoor is er geen reden om dit topic hier open te houden dus bij deze is dit topic gesloten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten