Trajecto 148 Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Ik zie dat er nu twee mogelijkheden zijn voor als je een bericht waardeert: Er is de mogelijkheid tot "liken" en er is de mogelijkheid tot "upvoten". Ik weet niet wat precies het verschil is tussen de twee. Kan iemand mij dat uitleggen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Beiden lijken me behoorlijk overlappend. Ik vermoed dat het een kwestie is van voorkeur. In mijn optiek is de like button een informele manier om aan te geven dat je iets leuk vind, ongeacht de inhoud en of deze werkelijk gerelateerd is aan het onderwerp. Persoonlijke voorkeur speelt een grotere rol. De upvote button is dan bedoeld om op meer formele wijze aan te geven dat de reactie inhoudelijk het beste weergeeft het antwoord op de ts vraag. Bij de een zit je dus meer op de persoon/emotie en bij de ander op de inhoud. Anyway, beetje vage toevoegingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 15 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2018 Ah klopt, dit is nog een stukje testfunctionaliteit die nog geactiveerd stond. Een hartje is nou niet bepaald stoer vind ik , daarnaast dekt het niet altijd de lading. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten