gewoon Paul 8 Geplaatst 24 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2018 Ingewijdden! Kunnen jullie mij helpen? Ik heb net weer een paar muziekvideo's geluisterd waar begeleidt werd met orgel. Nou ben ik benieuwd, waar staat volgens jou het best klinkende Nederlandse orgel? Ik hoop die dan te gaan bewonderen dit jaar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Bovenkerk in kampen ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vleugeltje 19 Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Oef... het beste orgel in Nederland... Nederland staat vol met de prachtigste orgels!!! Heb je een beetje verstand van orgels? Op orgbase.nl kan je zowat alle orgels vinden in Nederland (en ook wat in buitenland geloof ik). Dan kan je ook een beetje zoeken op stijl enzo, als je bijv voorkeur hebt voor barokorgels of juist romantische orgels. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
A_A_ron 0 Geplaatst 13 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2018 Hey Vleugeltje, bedankt voor de tip! Ik ga binnenkort op vakantie en ik vind het altijd leuk als ik iets bezoek al wat meer informatie op zak te hebben! Kerkbezoek is natuurlijk niet uitsluitbaar bij een vakantie, en ik vind het leuk dat ik op die website van jou al de orgels in de kerken kan bekijken voordien! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten