MysticNetherlands 298 Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Beste mods, getriggerd door de voor mij persoonlijk verbazingwekkend strafpunt voor Willempie (niet omdat ik de moderatie niet vertrouw maar zijn karakter kennende), realiseer ik me opeens dat ik een week geleden een bericht had gerapporteerd ivm dreigende taal. Is däar nog naar gekeken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Alle tr’s zijn gesloten en heb ik dus bekeken. Deze staat me wel bij, en volgens mij heb ik ook uit de desbetreffende reactie een en ander verwijderd of verborgen. Zodra ik tijd heb zal ik het eens nagaan en het je laten weten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 21 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2017 Oke no worries thx Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Op 21-10-2017 om 01:19 zei Thorgrem: Alle tr’s zijn gesloten en heb ik dus bekeken. Deze staat me wel bij, en volgens mij heb ik ook uit de desbetreffende reactie een en ander verwijderd of verborgen. Zodra ik tijd heb zal ik het eens nagaan en het je laten weten. Ben jij nu de enige mod Thorgrem? Ik las ergens ook iets over een verhuizing, gaat het forum veranderen? Anyways: fijn dat jij nog modereert en volgens mij doe je het goed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Nee, ik ga verhuizen. Dat kost bakken met tijd en energie. En volgens mij ben ik momenteel de enige actieve mod maar er zijn wel meerdere mods op dit forum. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Aha vandaar. Succes met de verhuizing! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten