Dudu 2 Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Hoi mensen. Mijn naam is Eduardo. Afkomstig uit Brazilië. Ik woon 17 jaren in Deinze - België. Ik vroeg me af. Zijn er wel Christelijke jongeren in België? Ben 26j, heb tot nu toe nog niemand gevonden die Christelijke zijn. Ik ben opzoek naar Vlaamse Christelijke vrienden. Ken er enkel in Brussel maar dan zijn Braziliaanze Christelijke. Mvg Eduardo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 12 minuten geleden zei Dudu: Hoi mensen. Mijn naam is Eduardo. Afkomstig uit Brazilië. Ik woon 17 jaren in Deinze - België. Ik vroeg me af. Zijn er wel Christelijke jongeren in België? Ben 26j, heb tot nu toe nog niemand gevonden die Christelijke zijn. Ik ben opzoek naar Vlaamse Christelijke. Ken er enkel in Brussel maar dan zijn Braziliaanze Christelijke. Mvg Eduardo Hi en welkom op het forum. Het lijkt me dat er in België en ook bij jou in de buurt vast wel een katholieke kerk te vinden is waar ook een jongerengroep actief is of jongeren actief zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dudu 2 Geplaatst 13 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Dat wel, ben opzoek naar Vlaamse Protestantse jongeren. Ik geloof wel dat er zijn, maar ik vind het nergens. Ben van plan om naar al de Protestantse kerken een keer gaan bezoeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 14 september 2017 Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 Dudu, Ook rooms-katholieke jongeren zijn christelijke jongeren. Maar via wiki kun je veel protestantse kerken vinden. Ook een groot aantal evangelische; https://nl.wikipedia.org/wiki/Vrije_Evangelische_Gemeenten_(Vlaanderen) Ik hoop dat je een kerk vindt waar je ook jongeren ontmoet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 14 september 2017 Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 Sssst Lobke, niet verder vertellen. Voor de waere gristen zijn katholieken natuurlijk ketters, satanisten en christenvervolgers hè Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 14 september 2017 Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 46 minuten geleden zei Flash Gordon: Sssst Lobke, niet verder vertellen. Voor de waere gristen zijn katholieken natuurlijk ketters, satanisten en christenvervolgers hè Alleen voor de wedergeboren christenen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 14 september 2017 Rapport Share Geplaatst 14 september 2017 @Dudu hoop dat je snel leuke vrienden zoekt. Een aantal kerken bezoeken lijkt me idd een goed begin! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten