Flash Gordon 274 Geplaatst 7 november 2017 Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 "Ik wil alleen maar aan de kaak stellen". "wat stampen we lekker he", zei de muis tegen de olifant. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 7 november 2017 Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Zie ook dit topic. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) In de orthodoxe kerk ontvangen ze communie uit een kelk. De priester geeft dan de heilige gaven (in de gedaante van brood en wijn) met een lepeltje in de mond van de communicant. Interessant dat op een orthodoxe forum werd er ook vraag gesteld omtrent communie en gezondheid: 'Is het niet onhygiënisch om zo de communie te ontvangen, terwijl er kans is op besmetting?' Ik zei toen: nee, ik ontvang al 10 jaar communie op deze manier en was nog nooit ziek geweest daardoor. ? 2 december 2019 bewerkt door Modestus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten