DeThomas 35 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Hoi redactie, Ik zag op mijn profiel dat is een waarschuwingspunt had. Ik vermoed dat dit geen waarschuwing is voor plaatselijke gladheid, maar wat is het wel? Ik kan namelijk mijn blijken van waardering opzoeken, maar dit niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Ik heb voor de grap eens op de rode knop bij het vorige bericht geklikt. Kan je die zien? (Mag je bij mij ook) Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Ik zie trouwens dat je van +6 naar +5 bent gegaan. En ik zie in je lijst dat je een waarschuwingspunt hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Ik heb ook net ontdekt dat je maar 1 waarschuwingspunt per dag kan geven. Jammer dat ik mijn punt voor vandaag al verspilt heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Hoi DeThomas, wat ik even snel achter de schermen zie is dat dit van een waarschuwing komt van 23 juni. De verwijzing die ik zie linkt naar "het oude forum" (kan ik dus niet meer lezen) Als je de achterliggende info wil weten, kan @Rommel misschien even kijken in de oude software Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 17 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Oh nee, ik vroeg me vooral af of ik in de korte tijd er al in geslaagd was om iemand te beledigen, maar vooral op welke manier. Ik heb op zich niks tegen beledigen, maar ik wilde even checken of ik het wel met voldoende stijl had gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Ik ga er van uit dat je vanuit de crew voldoende geïnformeerd zal worden als je dat met of zonder stijl doet Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ondertussen is er bericht met reden verzonden, verdere afhandeling kan via privéberichten worden afgehandeld dus ik sluit hierbij het topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten