Bumblebee 7 Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Dus, ik kreeg een mail dat er een helemaal nieuw en verbeterd credible is. Nou vroeg ik me af, vroeger kon je aanvinken dat je niet in de lijst met aanwezige leden wilde verschijnen. Die optie kan ik niet meer vinden. Ik vind het irritant dat er een optie is waarbij iedereen kan zien "Bumblebee kijkt in het forumarchief, 2 minuten geleden". Is deze optie er nog en waar kan ik 'm vinden? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Goed dat je de weg naar credible weer terug hebt gevonden Ik kon zo 123 de optie nog niet terug vinden. @Rommel: weet jij misschien het antwoord ? Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Als aanvullende vraag, ik zou graag weten: Waar kan ik een lijst zien van forummers die wel wil dat anderen kunnen zien dat hij of zij aanwezig is, als ze aanwezig zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 @Trajecto, ik gok dat je de titel van het forum ziet check die balk eens in een ander topic en hélemaal bovenin staat in de balk : "activiteit" als je daar op klikt rolt er een scherm uit, met daarin: "gebruikers online", daar zie je wie wat momenteel doet. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 1 minuut geleden zei Dwarrel: @Trajecto, ik gok dat je de titel van het forum ziet check die balk eens in een ander topic Ja klopt, ik ontdekte dat al en heb het gedeelte van mijn vorige bericht dat daarover gaat weggehaald. Ik vergiste me dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 1 minuut geleden zei Trajecto: Ja klopt, ik ontdekte dat al en heb het gedeelte van mijn vorige bericht dat daarover gaat weggehaald. Ik vergiste me dus. Och "wij" ontdekken ook steeds nieuwe dingen, samen komen we er wel Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 De optie om anoniem in te loggen staat ondertussen geactiveerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Bumblebee 7 Geplaatst 12 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Dank Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Graag gedaan! En bij deze sluit ik het topic! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten