Spring naar bijdragen

Verholpen van twijfels over geaardheid


Aanbevolen berichten

Dit gebeurde allemaal een tijdje geleden, maar hierover wil ik ook getuigen :)

Begin zomer kreeg ik ineens een vraag van iemand of ik homo was, ik was verbaasd en antwoordde nee. Voor zover ik wist viel ik gewoon op meisjes. En ik kreeg er niet veel later erna ook een vraag over. In het begin nam ik het allemaal onserieus. Ik begon er later echter zoveel over na te denken dat ik er echt aan begon te twijfelen.

In deze periods sprak ik veel hierover met God. En geleidelijk (maar toch snel) verdwenen al mijn twijfels! En dit komt, naar mijn gevoel, echt door Gods aanwezigheid.

Eerst keek ik ook een beetje neer op homo's, nu ben ik met ze begaan. Het zijn personen die Gods ontferming echt kunnen gebruiken.

Sinds dezs periode is mijn geloof immens gegroeid en heb ik geleerd dingen vanuit een ander perspectief te zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoi daar! Welkom :) Er is hier volgens mij nog steeds een afgesloten gedeelte van t forum waar je met mede-christenen die ook homo zijn kunt praten, vraag anders ff aan de mods? Of misschien heb je daar helemaal geen behoefte aan haha. Ik heet je iig welkom :)

Ik zie dat ik het heel slecht heb geschreven, sorry Het was juist een geguigenis, ik begon ineens erover te twijfelen en God heeft mijn twijfels weggenomen.

In ieder geval, ik hoop dat ik het nu duidelijker heb herschreven :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid