Spring naar bijdragen

In gesprek met god..


Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

ik heb hier iets voor jullie. Het is wel in het engels, maar ik denk niet dat dat een probleem is.

Er worden een aantal keer wat scheldwoorden gebruikt, dus let op als je je daar aan stoort.

Het is een puzzel waar ik aan gewerkt heb. Ik kwam namelijk ooit iemand tegen die zei dat hij god was en hij vroeg mij wat ik wilde. Dat heb ik hem verteld. En deze video beschrijft wat er allemaal gebeurt is en waar ik nog mee bezig ben.

Kijk, ik heb al heel wat mensen geprobeerd, die een hele grote mond hebben, maar geen van die mensen kan mij een alternatieve verklaring bieden. Waarschijnlijk omdat die er niet is, simpel he. Maar wakker worden doen ze blijkbaar niet aan. Ik ben heel benieuwd wat jullie hier van maken.

https://www.youtube.com/watch?v=pezgVZuQQ0M

Fijne dag!!

Archangel

Link naar bericht
Deel via andere websites

En om het nog wat interessanter te maken, hier nog een tweede, waar ook een waarschuwing in zit voor mensen die denken dat wat op soundcluod staat niet het 3de testament is.. Wakker worden!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=flKBFGvkwOA

Dachten jullie soms dat het weer zou komen als een of ander opgefrommeld boek ofzo..

Tada!!!

Houdoe he!!

Fijne dag!!

Archangel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals je merkt is er weinig animo om op dit topic te reageren. Ik denk dat dat komt omdat je niet echt iets zegt in je openingspost, alleen een link naar een filmpje van 40 minuten waarvan ik geen idee heb of het de moeite is om tijd aan te spenderen.

Misschien is het dus een idee om gewoon een stuk test te typen met je punt, dat reageert makkelijker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb de eerste link geprobeerd te luisteren, na 3/4 heb ik het toch echt uit gezet.

Mijn eerste gedachte? Het lijkt mij een totale fascinatie op 1 persoon, de DJ uit je verhaal. Ookal zeg je dat alles bij haar lijkt uit te komen, is het totaal niet onderbouwd en ga je letterlijk op je gevoel af.

Niet dat "op je gevoel" afgaan slecht is! Maar soms is het beter om even stil te staan en te bednken waarom... Soms lijken zaken met elkaar verband te houden, maar dat niet echt hebben op een manier zoals het lijkt. Als ik 3 keer nies en het wordt morgen echt mooi weer, heeft het niet met elkaar te maken, ookal gebeurd het meerdere dagen op rij.

Verder ook niet echt mijn smaak qua muziek, dat was ook best storend.

Maar goed, ik heb er niet voor geleerd of gestudeerd... geef alleen mijn mening!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok, jullie zijn klaar. Jullie hebben geen idee waar dit over gaat. Er zijn namelijk nog 2 videos..

Maar ik ga ze hier niet neer zetten. Als iemand hersens heeft, zoekt ie ze op op mijn channel.. En vooral de 4de zal je misschien wakker schudden. Mischien ook niet.. Wat een teleurstelling.

Houdoe he...

Ik kijk er naar uit jullie te spreken als je uiteindelijk deze aarde verlaat..

wordt lachen..

Kiekeboe!!!

gr.

Archangel

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid