Pumba 0 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Hallo crediblers. Jaaaren geleden hebben mijn man en ik elkaar leren kennen hier! We zijn nu ruim 9 jaar getrouwd en hebben driw prachtige kids. Dit alles met dank aam credible. Dat wilde k even melden lieve groet, Hester Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Dat is inderdaad leuk om te lezen, Hester Ja, er zijn (en komen) veel huwelijken voort uit Credible.. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Wat leuk om te lezen over Credible huwelijken. Ik ben benieuwd of nog meer "stelletjes" elkaar hebben leren kennen via Credible. Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Wat gaaf zeg!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Hallo crediblers. Jaaaren geleden hebben mijn man en ik elkaar leren kennen hier! We zijn nu ruim 9 jaar getrouwd en hebben driw prachtige kids. Dit alles met dank aam credible. Dat wilde k even melden lieve groet, Hester Mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Dat is inderdaad leuk om te lezen, Hester Ja, er zijn (en komen) veel huwelijken voort uit Credible.. zo ken ik er ook nog 1 in onze familie Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten