Merel1998 0 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ik ben niet gedoopt, maar geloof wel (mag van m'n ouders me niet laten dopen, zij geloven niet). Als ik bid, hoort God dat dan of niet omdat ik niet gedoopt ben? Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ja, dat hoort Hij wel. Dat zou niet uit moeten maken. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ik ben niet gedoopt, maar geloof wel (mag van m'n ouders me niet laten dopen, zij geloven niet).Als ik bid, hoort God dat dan of niet omdat ik niet gedoopt ben? Welkom op Credible, Merel! God hoort je altijd hoor, de doop is gelukkig geen toegangsbewijs tot God, geloof wel. Tegen de tijd dat je zelf dit soort beslissingen kan nemen, is het vroeg genoeg om je te laten dopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ik ben gedoopt en niet-gelovig. Zou oneerlijk voor jou (een gelovige) zijn als God jou niet en mij wél hoort, enkel omdat ik gedoopt ben, vind je niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Merel1998 0 Geplaatst 5 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 Heel erg bedankt iedereen! Dat lucht op Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 Het is echter natuurlijk wel goed om, zodra het kan, je zo snel mogelijk te laten dopen. Want dat is wel iets wat God van je vraagt. Ik hoop voor je dat die tijd snel aanbreekt. Link naar bericht Deel via andere websites
Dont think twice, its all right 0 Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Wanneer jij Jezus Christus hebt aangenomen als jouw verlosser word je gedoopt met vuur en met de Heilige Geest. De doop in water is een symbolische uitbeelding daarvan. God vraagt het wel zeker van ons, maar God hoort jou loud and clear, zelfs al praat tot hem in je gedachten Link naar bericht Deel via andere websites
Rutgerza 0 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Ik ben gedoopt en niet-gelovig. Zou oneerlijk voor jou (een gelovige) zijn als God jou niet en mij wél hoort, enkel omdat ik gedoopt ben, vind je niet? Als kind of als volwassene? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Baby. Telt niet zeker..? Water + Latijn = dopen toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Rutgerza 0 Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Aah, dan hoor je alleen bij de kerk maar ben je niet gered... sorry Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten