Spring naar bijdragen

Van creationist naar neutraal


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 85
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb nooit enig bewjs gezien het blijft ook voor wetenschapppers een theorie.

Dit zegt heel veel over jou. Zoveel dat ik het niet de moeite vind om je het uit te leggen.

Hint: Zoek eerst uit wat een wetenschappelijke theorie is en google dan eens een beetje op bewijs voor evolutietheorie.

Zegt inderdaad veel over mij nl. Dat ik alleen in de bijbel als volstrekte waarheid geloof. Ik herhaal bewijs heb ik nog niet gezien. Integendeel ik vind erg veel artikelen van wetenschappers die ook geen bewijs in evolutietherie zien.

Mogen wij die artikelen ook zien?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het woord 'wetenschapper' is erg breed te interpreteren. ;)

Lijkt me dat je dan de wetenschappelijke methode gebruikt, die mensen op die websites die werden genoemd hebben een agenda te verdedigen, dus zijn ze al niet meer onafhankelijk en dus ook niet meer wetenschappelijk bezig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
scheppingofevolutie.nl

evolutie.eu

kiel0.home.xs4all.nl

creation.com

trueorigins.org

answersingenesis.org

Dit zijn toch helemaal geen wetenschappelijke bronnen :|

In mijn rijtje is de bovenste een site met vertalingen van Engelstalige wetenschappers (voornamelijk doctors), de middelste door een biologiestudent, de onderste door een technicus.

In Humanists rijtje is de bovenste een site met artikelen geschreven door wetenschappers, die daaronder ook, maar dan met veel meer religieus getinte artikelen, de onderste is een site bedoeld voor leken.

Ik denk dus dat creation.com wint in wetenschappelijkheid. De meeste artikelen op die site zijn van gepromoveerde mensen en de artikelen over biologie e.d. hebben geen verwijzingen naar de Bijbel of het christelijk geloof.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dus dat creation.com wint in wetenschappelijkheid. De meeste artikelen op die site zijn van gepromoveerde mensen en de artikelen over biologie e.d. hebben geen verwijzingen naar de Bijbel of het christelijk geloof.

Als dat de beste is, is het niet best met dit hele rijtje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dus dat creation.com wint in wetenschappelijkheid. De meeste artikelen op die site zijn van gepromoveerde mensen en de artikelen over biologie e.d. hebben geen verwijzingen naar de Bijbel of het christelijk geloof.

Als dat de beste is, is het niet best met dit hele rijtje.

Nee. -O-

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid