Humanist 0 Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 http://whyevolutionistrue.wordpress.com ... nger-take/ Als we toch bezig zijn. Vind het echt een heel goede, beste die ik tot nu toe heb gezien. Het is een filmpje met bewijs voor evolutie. Duidelijk, makkelijk te begrijpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ik heb nooit enig bewjs gezien het blijft ook voor wetenschapppers een theorie. Dit zegt heel veel over jou. Zoveel dat ik het niet de moeite vind om je het uit te leggen. Hint: Zoek eerst uit wat een wetenschappelijke theorie is en google dan eens een beetje op bewijs voor evolutietheorie. Zegt inderdaad veel over mij nl. Dat ik alleen in de bijbel als volstrekte waarheid geloof. Ik herhaal bewijs heb ik nog niet gezien. Integendeel ik vind erg veel artikelen van wetenschappers die ook geen bewijs in evolutietherie zien. Mogen wij die artikelen ook zien? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 creation.com trueorigins.org answersingenesis.org Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 16 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 scheppingofevolutie.nl evolutie.eu kiel0.home.xs4all.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 scheppingofevolutie.nlevolutie.eu kiel0.home.xs4all.nl creation.comtrueorigins.org answersingenesis.org Dit zijn toch helemaal geen wetenschappelijke bronnen Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Het woord 'wetenschapper' is erg breed te interpreteren. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Het woord 'wetenschapper' is erg breed te interpreteren. Lijkt me dat je dan de wetenschappelijke methode gebruikt, die mensen op die websites die werden genoemd hebben een agenda te verdedigen, dus zijn ze al niet meer onafhankelijk en dus ook niet meer wetenschappelijk bezig. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 En je denkt dat dat niet speelt bij 'evolutionistische' wetenschappers? Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 17 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 scheppingofevolutie.nlevolutie.eu kiel0.home.xs4all.nl creation.comtrueorigins.org answersingenesis.org Dit zijn toch helemaal geen wetenschappelijke bronnen In mijn rijtje is de bovenste een site met vertalingen van Engelstalige wetenschappers (voornamelijk doctors), de middelste door een biologiestudent, de onderste door een technicus. In Humanists rijtje is de bovenste een site met artikelen geschreven door wetenschappers, die daaronder ook, maar dan met veel meer religieus getinte artikelen, de onderste is een site bedoeld voor leken. Ik denk dus dat creation.com wint in wetenschappelijkheid. De meeste artikelen op die site zijn van gepromoveerde mensen en de artikelen over biologie e.d. hebben geen verwijzingen naar de Bijbel of het christelijk geloof. Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik denk dus dat creation.com wint in wetenschappelijkheid. De meeste artikelen op die site zijn van gepromoveerde mensen en de artikelen over biologie e.d. hebben geen verwijzingen naar de Bijbel of het christelijk geloof. Als dat de beste is, is het niet best met dit hele rijtje. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 17 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik denk dus dat creation.com wint in wetenschappelijkheid. De meeste artikelen op die site zijn van gepromoveerde mensen en de artikelen over biologie e.d. hebben geen verwijzingen naar de Bijbel of het christelijk geloof. Als dat de beste is, is het niet best met dit hele rijtje. Nee. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten