Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ach, als je alle onderzoeken (en veggies) moet geloven, mag je geen supermarktgroenten eten, geen melk drinken, geen varkensvlees eten, überhaupt geen vlees eten, volgens sommigen zelfs geen gekookt voedsel eten, etc.

En moet je ook alle hypes en trends volgen, zoals je nu superfood hebt, dus met die onuitsprekelijke groenten, smoothies en zaden, verpakt in medicijndoosjes.

Allemaal manieren om geld aan je te verdienen.

Je kunt daarom het beste je gezonde verstand gebruiken, gewoon niet teveel eten en alleen strenge dieten aanhouden als de dokter je ze voorschrijft, onder begeleiding van een erkende diëtist. Want uiteindelijk kan alles ongezond worden als je er teveel van eet.

Ik bedoel, als je net zulke hoeveelheden superfood eet als dat sommige mensen MacDonald eten, dan wordt je ook daar net zo ziek van.

Er zit een verschil tussen meningen en wetenschappelijk onderzoek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is Het nou echt bijbels om vasten zo radicaal te doen? Het komt mij meer over dat Boon een leuk geld verdien model heeft gevonden, 7 dagen shinen en goedkope humor ten toonstellen en kosten besparen om zijn groep te voeden.
Herman Boon is gewoon de zoveelste variant van "Simon de Tovenaar" uit het boek Handelingen. Lekker links laten liggen.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Ach, als je alle onderzoeken (en veggies) moet geloven, mag je geen supermarktgroenten eten, geen melk drinken, geen varkensvlees eten, überhaupt geen vlees eten, volgens sommigen zelfs geen gekookt voedsel eten, etc.

En moet je ook alle hypes en trends volgen, zoals je nu superfood hebt, dus met die onuitsprekelijke groenten, smoothies en zaden, verpakt in medicijndoosjes.

Allemaal manieren om geld aan je te verdienen.

Je kunt daarom het beste je gezonde verstand gebruiken, gewoon niet teveel eten en alleen strenge dieten aanhouden als de dokter je ze voorschrijft, onder begeleiding van een erkende diëtist. Want uiteindelijk kan alles ongezond worden als je er teveel van eet.

Ik bedoel, als je net zulke hoeveelheden superfood eet als dat sommige mensen MacDonald eten, dan wordt je ook daar net zo ziek van.

Er zit een verschil tussen meningen en wetenschappelijk onderzoek.

Ik las ooit een artikel over een (wetenschappelijk)onderzoek dat tot de conclusie kwam: van fietsen krijg je kanker. |P

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid