MysticNetherlands 298 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Wij hebben n beamer met mega groot scherm. Moet ook wel met n grote zaal vol. Link naar bericht Deel via andere websites
Sweep 0 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Je kunt niet genoeg beamers in de kerk hebben - zolang we het hebben over het type beamer dat rijmt op kamer. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Ik snap m ff niet. Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 2 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 jaknikkers noemen we die ook wel Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Ah ik snap m Link naar bericht Deel via andere websites
Sweep 0 Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 jaknikkers noemen we die ook wel Dat kan ik beamen. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Beam me up Scotty. Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 2 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 zo een Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 de eerste keer dat ik bij onze gemeente het gebruik van de beamer meemaakte kreeg ik ontzettend het gevoel van openheid. inplaats van met je neus in een boekje en dus erg alleen/persoonlijk bezig zijn, kijk je nu de gemeente in. zie je emoties, kinderen die met plezier meezingen, oudjes die volschieten tijdens bepaalde liederen.... die emotie telt voor mij meer mee dan evt afgeleid worden door technische mankementjes. beamer staat mi los van wifi in de kerk want daar ben ik dan weer niet zo'n voorstander van Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Wifi, of helaas t bijna overal aanwezige 3G/4G leidt alleen maar af ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Seth07 0 Geplaatst 26 december 2015 Rapport Share Geplaatst 26 december 2015 Als internet aflijdt van geloofhoe erg is dan een beamer in de kerk? Wauw. Sorry HenkJan, ik las net een ander bericht van je. Mag ik vragen hoe oud je bent? En wordt je onderdrukt? Het is echt belachelijk dat je dit zelf er vraag stelt. Internet leidt mensen niet af van het geloof, mensen leiden zichzelf af van het geloof. Internet kan zelfs goed zijn in je visie te verruimen binnen het geloof. Dit is vaak ook de reden dat anderen je ervan af willen houden. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Admod note:Seth: gelieve de discussie te voeren op basis van argumenten en niet op basis van persoon. Dank je en een fijne zondag. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten