Cyrillisch 0 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Eigenlijk alles behalve de liberalen. Waarom eigenlijk? Op Guy Verhofstadt na is de Open VLD volgens mij niet zo heel erg. Ik zou er niet op stemmen, maar waarschijnlijk eerder dan op de sp.a en Groen. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Omdat ik me niet kan vinden in hun programma, op te veel punten. Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 @ cyrillisch Verwar je rechtse voorkeuren niet met christendom he;) Belgisch liberalisme is ernstig antickericaal nog altijd, met ook een seculiere zuil en deels zelfs seculiere religie (vrijmetselarij) (Nederlandse pvda was overifens laatate partij met een geestelijke;) http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?1=1&oId=9914 Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Verwar je rechtse voorkeuren niet met christendom he;) Moeilijk, moeilijk. En meestal maakt de linkerkant het er niet makkelijker op Belgisch liberalisme is ernstig abtickericaal nog altijd Klinkt logisch, vooral omdat internationaal gezien liberalisme veel meer op D66 dan op de VVD lijkt. Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 @ Cyr Ja, de VVD is qua ideologie in principe zo in het midden tussen liberaal en conservatief. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ik zou er niet op stemmen, maar waarschijnlijk eerder dan op de sp.a en Groen. Als ik vlaams zou zijn zou ik waarschijnlijk op een van die twee partijen gestemd hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten