Bijbellezer 0 Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Als je al christen man een relatie aan gaat met een gescheiden christen vrouw. Pleeg je dan overspel? Wat zegt Jezus hierover? Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Jezus is er helder over onze gebroken natuur zegt alleen soms wat anders Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 EDIT; lama, het andere vers vergeten Link naar bericht Deel via andere websites
monii741 0 Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Oke, een scheiding is niet zoals God het bedoelt heeft, dat staat duidelijk in de bijbel. Maar ik neem niet aan dat iemand trouwt met de bedoeling om te scheiden. Waarschijnlijk heeft diegene er zich ook heel rot over gevoeld en had hij/zij het liever ongedaan gemaakt. Moet diegene dan de rest van zijn/haar leven 'gestraft' hiervoor worden door nooit meer een relatie te mogen krijgen? God is toch juist een God van vergeving, van nieuwe kansen. Ik geloof tenminste dat het echt niet erg is om iemand een tweede kans te geven. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 11 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Oke, een scheiding is niet zoals God het bedoelt heeft, dat staat duidelijk in de bijbel. Maar ik neem niet aan dat iemand trouwt met de bedoeling om te scheiden. Waarschijnlijk heeft diegene er zich ook heel rot over gevoeld en had hij/zij het liever ongedaan gemaakt. Moet diegene dan de rest van zijn/haar leven 'gestraft' hiervoor worden door nooit meer een relatie te mogen krijgen? God is toch juist een God van vergeving, van nieuwe kansen. Ik geloof tenminste dat het echt niet erg is om iemand een tweede kans te geven. Jezus is van vergeving, voor een mens is dit moeilijker. Haat, afgunst en oorlog zit in onze genen gebakken Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten