Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Sabr, wat goed en dapper dat je hulp hebt gezocht! Ik kan je verzekeren (loop zelf bij een psycholoog) dat zij echt niets raar zal vinden wat jij haar gaat vertellen. Geloof me, ze maakt veel ergere dingen mee. Echt. En daarnaast, voor haar is dit gewoon een beroep. Als er een 'klik' is tussen jullie, zou ik dat koesteren en haar gewoon alles vertellen. Dan kan ze je ook beter helpen! Je hoeft echt niet bang te zijn dat ze je raar vindt oid! Sterker nog, misschien vind ze je problemen wel n beetje saai ;):P

ja misschien is het juist dat. Ik kan me voorstellen dat ze veel ergere dingen hoort. Het is juist de eenvoud van deze gebeurtenis (alleen maar via internet wat mails versturen?) en de korte duur ervan wat het allemaal wat raar maakt om er nog zo over in te zitten. Bovendien ben ik natuurlijk in de ogen van een normaal persoon gewoon degene die een huwelijk bijna opbrak, dus dan heb ik het idee dat als ik lieg dat ik jaloers ben op z'n nieuwe vrouw ik betere hulp krijg ofzo. En ik moet ook nog vertellen over het hele Islam-gebeuren. Zoveel rare dingen allemaal...

Maar goed, ik neig er ook naar om het maar allemaal te vertellen. Het is inderdaad wel gewoon haar beroep en ze heeft vast wel geleerd om niet te veroordelen? Hoop ik dan maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 52
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Super dat je therapie hebt gezocht!

Eens met MysticNetherlands. Bovendien denk ik dat ze je het allerbeste kan helpen als je haar die dingen wel vertelt.

Maar als je het moeilijk vindt kun je het ook later nog doen. Net als alle relaties duurt het misschien een tijdje voor je haar kan vertrouwen. Dus als het je nu niet lukt kan het later alsnog.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid