Spring naar bijdragen

Een briesje door mn kamer tijdens bidden


Aanbevolen berichten

Ik vraag me vooral af waarom jij (of atheïsten in het algemeen misschien) hem niet met rust laten in een Getuigenissen topic op een christelijk forum.
Misschien omdat zelfs atheïsten ook kunnen bijdragen aan een eventuele oplossing van andermans problemen? Pfff. Word soms een beetje moe van dit soort halve beschuldigingen. We zitten hier echt niet om alles belachelijk te maken.

Niemand vraagt je om een oplossing. Dit is een getuigenissen subforum he. Ik snap die drang niet om maar overal te pas en niet dit geval te onpas je mening op te moeten willen geven...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vraag me vooral af waarom jij (of atheïsten in het algemeen misschien) hem niet met rust laten in een Getuigenissen topic op een christelijk forum.

Ik was oprecht benieuwd naar zijn/een antwoord eigenlijk.

Ik had een reactie als de jouwe ook wel verwacht aangezien er meteen wordt gedacht dat ik (of andere atheïsten) kwaad in de zin heb, of hier ben om anderen te ridiculiseren. Misschien kampt de TS wel met een psychose, weten wij veel? Daar zijn dingen tegen te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vraag me vooral af waarom jij (of atheïsten in het algemeen misschien) hem niet met rust laten in een Getuigenissen topic op een christelijk forum.

Ik was oprecht benieuwd naar zijn/een antwoord eigenlijk.

Ik had een reactie als de jouwe ook wel verwacht aangezien er meteen wordt gedacht dat ik (of andere atheïsten) kwaad in de zin heb, of hier ben om anderen te ridiculiseren. Misschien kampt de TS wel met een psychose, weten wij veel? Daar zijn dingen tegen te doen.

Nu ga je te ver. Je bent tenslotte geen psycholoog. Juist mensen met een psychose moet je aanhoren, en niet mee in discussie gaan ;).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had een reactie als de jouwe ook wel verwacht aangezien er meteen wordt gedacht dat ik (of andere atheïsten) kwaad in de zin heb, of hier ben om anderen te ridiculiseren.

Jij leest nu dingen in mijn bericht die ik niet zeg. Ik bedoel namelijk wat ik schrijf en nergens heb ik een woord gerept over vermeende intenties.

En dat is dat dit geen discussie of een problemen/hulp topic is, maar een getuigenis topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vraag me vooral af waarom jij (of atheïsten in het algemeen misschien) hem niet met rust laten in een Getuigenissen topic op een christelijk forum.

Ik was oprecht benieuwd naar zijn/een antwoord eigenlijk.

Ik had een reactie als de jouwe ook wel verwacht aangezien er meteen wordt gedacht dat ik (of andere atheïsten) kwaad in de zin heb, of hier ben om anderen te ridiculiseren. Misschien kampt de TS wel met een psychose, weten wij veel? Daar zijn dingen tegen te doen.

Nu ga je te ver. Je bent tenslotte geen psycholoog. Juist mensen met een psychose moet je aanhoren, en niet mee in discussie gaan ;).

Waar precies ga ik de discussie aan?

Ik had een reactie als de jouwe ook wel verwacht aangezien er meteen wordt gedacht dat ik (of andere atheïsten) kwaad in de zin heb, of hier ben om anderen te ridiculiseren.

Jij leest nu dingen in mijn bericht die ik niet zeg. Ik bedoel namelijk wat ik schrijf en nergens heb ik een woord gerept over vermeende intenties.

En dat is dat dit geen discussie of een problemen/hulp topic is, maar een getuigenis topic.

Je insinueert dat ik hem met rust moet laten. Als hij met rust gelaten wilt worden, zou hij hier niet komen met zijn getuigenis, denk je niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vraag me vooral af waarom jij (of atheïsten in het algemeen misschien) hem niet met rust laten in een Getuigenissen topic op een christelijk forum.
Misschien omdat zelfs atheïsten ook kunnen bijdragen aan een eventuele oplossing van andermans problemen? Pfff. Word soms een beetje moe van dit soort halve beschuldigingen. We zitten hier echt niet om alles belachelijk te maken.

Niemand vraagt je om een oplossing. Dit is een getuigenissen subforum he. Ik snap die drang niet om maar overal te pas en niet dit geval te onpas je mening op te moeten willen geven...

Welke mening? Ik vraag naar de ervaring en waarom ze/hij denkt dat het een demoon is geweest. Je maakt er nu door je rappe commentaar zelf een gelovigen - atheïsten discussie van, terwijl dat in ieder geval mijn (en ik denk ook Humanist) intentie niet was. Ik stel vragen, lijkt me niks mis mee.

Dus: back on topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een middag heb ik "demonen uitdrijving" boekjes op internet opgezocht, en geupload op torrent sites zoals piratebay

Boekjes kan je vinden door in google te zoeken op "casting out demons pdf "

https://www.google.nl/search?q=casting+ ... e&ie=UTF-8

Werd toen aangevallen door boze machten , ik riep het uit help jezus,toen kwam een sterke bries en werd ik helemaal vrij ( en blij ook ).

probeer het maar , uurtje werk , je merkt dat er 2 machten zijn, demonen en heilige geest.

Edit

via google kom ik op dit filmpje " De Heilige Geest En Wind"

Als je vaak deze ervaringen hebt, zou ik me er toch niet teveel mee bezig houden als ik jou was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je upload ziet heel de wereld dat de duivel bestaat. De duivel wil dat zoveel mogelijk mensen verloren gaan.

Hij wil niet dat iedereen ziet dat hij bestaat, en dat hij door het bloed van jezus, en in de naam van jezus op de vlucht gaat.

De duivel wil dat we onwetend zijn. of hij wil dat we bang zijn, te veel aandacht geven.

Heel hard roepen van de naam van jezus was voor mij de redding, ik was super bang en kon niks anders doen

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als je upload ziet heel de wereld dat de duivel bestaat. De duivel wil dat zoveel mogelijk mensen verloren gaan.

Hij wil niet dat iedereen ziet dat hij bestaat, en dat hij door het bloed van jezus, en in de naam van jezus op de vlucht gaat.

De duivel wil dat we onwetend zijn. of hij wil dat we bang zijn, te veel aandacht geven.

Heel hard roepen van de naam van jezus was voor mij de redding, ik was super bang en kon niks anders doen

Het is fijn dat je God zo duidelijk ervaart. Alleen valt het me wel op dat je het heel veel over de duivel hebt. Je roept zelfs op om die demonenuitdrijving te proberen.

God heeft de duivel overwonnen. Moet je dan wel zoveel met hem bezig zijn? Geef je hem dan niet veel meer macht in je leven? Je zegt zelf dat je er bang van werd. Kun je je niet beter bezighouden met God en Jezus, in plaats van met demonenuitdrijving e.d., zodat je ook niet bang hoeft te worden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi wat je zegt skippy, het duister de rug toe keren en focussen of Jezus. Mocht je een duistere ervaring hebben. Heb ik dit ooit van Zijlstra geleerd, in naam van Jezus Christis vul mij met de heilige geest. Zo hoef je zelf niet ten strijde gaan, god doet het :).

Link naar bericht
Deel via andere websites
volgens mij is boekjes uploaden op dat soort sites wel illegaal?

De boekjes zijn gratis, copy rechten vrij . en er kwam een zegen van god toen ik heel actief was met die boekjes, hielp god mij van mn verslavingen af (roken , koffie, mastruberen en boosheid )

en kreeg hulp bij vergeving , door een simpel gebed op te zeggen kon ik andere vergeven. vergeving is super aan te raden .

Door vrije tijd te geven, op te offeren, krijg je iets terug van god, ik kreeg vrijheid .

Er staat ook , geeft, en u zal gegeven worden

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid