cobybryant 0 Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Nee asjeblieft, doe maar een onnozele. Zal ik eens naar bed gaan of zal ik nog even avondeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Naar bed. Sla direct ook het volgende ontbijt en de lunch ook over; eten is for the weak! Het is hier een zooi. Wat doe ik er aan? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Opruimen! Ik heb honger, maar heb nog een vieze tandpastasmaak in mijn mond, wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 22 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Napoetsen met teletubbies kindertandpasta, die smaakt heel lekker, ook door je eten. Ik heb een prijs gewonnen. Zal ik hem aan de muur hangen~ he mn vraagteken doet t niet meer Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Verkoop het en koop er een nieuw vraagteken voor. Als Cobybryant geen vragen meer heeft, heeft het dan nog zin voor haar om een vraagteken te kopen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Neuh, hoeven we ook geen moeilijke vragen meer te beantwoorden. Nieuwe kruising op mijn pad. Ga ik links, of rechts? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Volg je onderbuik, zou ik zeggen! Waarom zou je überhaupt moeten kiezen? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Dat zou je even aan die wiskundenerd van hiernaast moeten vragen. Zal ik mijn kat houden? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Opgezet en wel, de organen in schoongemaakte goentepotten enzo ernaast. Laatste paar dagen erg moe op het werk. Iemand die wat wat het kan zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Je hebt gewerkt. Volgende keer als je last krijgt van werklust, ga dan direct in een hoek zitten, met je hoofd tussen je knieën, en wacht rustig tot het weer over is. Als de werklust maar blijft opzetten, wat dan het beste te doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Verdovende middelen. Hoe kan ik een Credible Leviathan worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Geen baan zoeken, geen leven zoeken en gewoon dapper door blijven posten. Wat doet een mens als de arme ziel geen zin heeft in schoonmaken? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Door het stof bijten wat al zo lang ligt, de de spinnen overal hun web laten maken, de pikstukken op het bureau laten zitten(er komt toch wel weer een keer koffie of zo overheen), en kruimels verzamelen op de grond tot je ervan eten kunt. Wat te doen bij te weinig werklust? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Door het stof bijten wat al zo lang ligt, de de spinnen overal hun web laten maken, de pikstukken op het bureau laten zitten(er komt toch wel weer een keer koffie of zo overheen), en kruimels verzamelen op de grond tot je ervan eten kunt. Wat te doen bij te weinig werklust? Niet aan denken, vanuit bed in de pyjama voor de tv en tel sell reclames kijken. Mijn kat heeft vlooien. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 3 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 Rustig laten zitten, niets aan doen, zijn hele nuttige dieren. En anders kun je altijd nog m'n vader bellen, die heeft ervaring met hele huizen ontvlooien van m'n zus die op vakantie ging en dacht dat het wel los zou lopen. Nou loslopen deed het inderdaad. Ik moet allemaal dingen regelen en bellen en heb geen zin. Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Nou dan regel je toch niets? Zo simpel is dat. Zal ik leren voor mijn theorie examen voor de auto? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Nee. Dan weet je ten minste zeker dat de de examenvragen niet bewust fout kunt beantwoorden. Mijn auto rijdt verantwoord maximaal 130 km/h. Hoeveel harder zal ik uittesten? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Tot die niet harder kan. Ik heb zin in een dagje vrij, zal ik mij ziek melden? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Tuurlijk. Je baas zal blij zijn met een initatiefrijke werknemer Zal ik gaan zingen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 JA!!1 Als mensen hun oren dichtstoppen of gaan schreeuwen is dat enkel aanmoediging. Zal ik mijn baard er af halen voor de meet? Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 ja maar gebruik een keuken mes dan krijg je die ruwe look.... (don't you dare!!!!!) zal ik een rok aan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Ja! maar dan wel 1 uit de jaren 50 Mn ouders zijn niet thuis, wat zal ik gaan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Mn ouders zijn niet thuis, wat zal ik gaan doen? Feestje bouwen! Link naar bericht Deel via andere websites
Vartigo 51 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 -Cyrillisch had geen vraag- Ik heb gisteren mijn eerste date gehad (met dat meisje dan), wat zal ik gaan doen bij een eventuele tweede date? Link naar bericht Deel via andere websites
Chagall 0 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Hetzelfde, en dan met de reden dat het om jullie samen gaat en niet om wat je samen doet. Ik moet wel genoeg slaap hebben maar in de praktijk blijkt dat het slaaptekort niet zo problematisch is. Wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten