Cha0sMakerr 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Nee, een gesprek via facebook is toch veel socialer! Ik weet niet wat ik moet aantrekken met dit weer, wat zal ik aandoen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ik zou nog even je winterjas aan houden, je weet maar nooit! Stel ik moet iemand een levenswijsheid meegeven, wat zou ik zeggen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Geniet, en drink je lever kapot. Zondagmiddag. Verjaardag van Godgirl opvrolijken, of een bevrijdingsfesival in niet heel mijn oranje pak? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 ga voor de romantiek! wat zal ik morgen doen? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ik zou al je spaargeld spenseren aan snoepgoed en dat in 1 uur opeten. Er is n mug in de slaapkamer. Wat zal ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Pak je luchtbuks en schiet het insect van de muur af. Zal ik steeds meer engelse woorden aan m'n vocabulary adden? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Uiteraard, en de overgebleven Nederlandse woorden vervang je door Hongaars. Zal ik nu proberen te gaan slapen? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Pak je luchtbuks en schiet het insect van de muur af. Je moet hier sléchte adviezen geven, Ursa. Jouw advies is gewoon christenplicht. Zal ik nu proberen te gaan slapen? Ja, maar het beste wel met minimaal twee muggen in je kamer. Wat te doen als je droom een open einde heeft? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Doorslapen natuurlijk. Je kunt je anders nooit op je werk concentreren. De klusjesman moet zo nodig n;u net al zijn gereedschap op mijn kamer iets repareren. Moet dit? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Sla hem op zijn hoofd met een kachelpijp en slaap nog even verder. Wat moeten we doen tegen mensen die Darth Vader Dark Father noemen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Allemaal bij jou op de thee nodigen om over star wars te keuvelen! Spiderman of Peter Parker? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Verkeerd topic! En het is Spider-Man, met een streepje. Dat is haast net zo erg als Darth Vader's naam verkeerd zeggen. Advies dus. Ik ben aan het werk, maar het lukt niet zo goed. Wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 WOGgen als een malle. 'Ga voor de romantiek.' Dan zit ik daar als onbekende op de verjaardag van een jongedame, met een grote kans op koppelingsdrangen van anderen. Hoe ga ik daar het best mee om? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 @ Archillion, my bad en ja mijn spider-man spelling was schandelijk, terwijl ik een behoorlijke collectie heb en als kind zelfs zo'n pak gehad heb en een tijd hoopte dat ik dezelfde krachten zou krijgen. @ Paul, doe maar gek dan doe je al gewoon genoeg Paul, plus een roos in je borstzak! Wat moet ik doen als ik merk dat mijn aanwezigheid niet langer gewenst is? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Gewoon blijven, men dient maar aan je aanwezigheid gewend te raken. Doe maar gek, dan doe je gewoon genoeg... Dat heb ik dinsdag gedaan met koninginnedag. Als ik het volgend jaar neit meer wil, wat moet ik dan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 De nacht ervoor in een slaapzak te Amsterdam bivakkeren in het midden van het plein waarvan ik als noorderling de naam niet weet en waar de festiviteiten de volgende dag in alle hevigheid losbarsten. Een wekker meenemen is niet nodig. Ik moet naar de winkel maar heb geen zin om te lopen, wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Doe als een vrouw; ga, en geef al je spaargeld uit, plus de creditcard limiet. Een vriendin van me zeurt over een andere vriendin. Help? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Terugzeuren martel ik mijn coach of schiet ik hem neer? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 martelen, tot bijna dodens toe. Liever niet neer schieten, dat is een te slecht advies. iemand die Ebbeloe kan inspireren voor martelwerktuigen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Dodelijke blikken. Het is weekend! Hoe zal ik dat vieren? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Maak je huis fijn schoon, maak al het werk dat eigenlijk volgende week moet; dan heb je een rustige week om te werken e.d.. Ik heb een droge keel. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Veel hoesten! Wat te doen tegen erge hoofdpijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Lekker kalmerend metal-muziekje. Hou je van headbangen? Heeel rustgevend... De buren hebben een feestje, duidelijk hoorbaar. Zal ik ze vragen rustiger te doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Join the feast. Eigenlijk ben ik moe en wil ik morgen het een en ander opruimen. Maar aan de andere kant, ik heb geen zin om het bed in te duiken. Hilfe? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Join the party ! De wasmachine hier is zeer onbetrouwbaar; soms loopt het water niet goed weg. Hoe repareer ik 'm? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten