Hendrik-NG 220 Geplaatst 25 september 2015 Rapport Share Geplaatst 25 september 2015 Gekookt eiKrieltjes of aardappelschijfjes? Roerei en aardappelpuree... Vals spelen en het spelletje winnen, of het spel volgens de regels spelen en ingemaakt worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 26 september 2015 Rapport Share Geplaatst 26 september 2015 Gekookt eiKrieltjes of aardappelschijfjes? Roerei en aardappelpuree... Vals spelen en het spelletje winnen, of het spel volgens de regels spelen en ingemaakt worden? Spel volgens de regels spelen en ingemaakt worden Zoete of zure appel? Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 26 september 2015 Rapport Share Geplaatst 26 september 2015 Zoete zwemmen of klimmen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Zoete zwemmen of klimmen? Zwemmen Lopen of fietsen? Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 2 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2015 Lopen Klimmen of duiken? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Klimmen Lasagne of spaghetti? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 Moeilijk! Mmmm.... Mmmmm..... Las... Nee, spa... Aaaargh! Spaghetti dan toch maar. Chocoladevla of lekkere, romige, zoete, dikke mmmmm vanillevla? Link naar bericht Deel via andere websites
Star97 0 Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 hmmm lastig dit! Mag het ook beide? Ze verkopen dat ook in een duo pak Maar nee,,, als ik echt moet kiezen, dan kies ik voor de lekker, romige, zoete, dikke, mmmmmmm vanillevla. De rest van je leven tandenpoetsen met knoflook OF altijd "doei" zeggen in plaats van "hallo" Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 De laatste. Een lamp in de woonkamer die zo laag hangt dat je altijd je hoofd tegen de lamp stoot of een tafel in de woonkamer die ervoor zorgt dat je de deur niet volledig open kunt doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Ik kies dan toch: 'Een lamp in de woonkamer die zo laag hangt dat je altijd je hoofd tegen de lamp stoot' Trein of bus? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Ik kies dan toch: 'Een lamp in de woonkamer die zo laag hangt dat je altijd je hoofd tegen de lamp stoot'Trein of bus? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Ik kies dan toch: 'Een lamp in de woonkamer die zo laag hangt dat je altijd je hoofd tegen de lamp stoot'Trein of bus? Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 De trein De WAARHEID kennen en sterven of een lang leven onwetend blijven? Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Dubbel Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 9 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 De treinDe WAARHEID kennen en sterven of een lang leven onwetend blijven? De waarheid kennen Oude of jonge kaas? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 De treinDe WAARHEID kennen en sterven of een lang leven onwetend blijven? De waarheid kennen Oude of jonge kaas? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten