Spring naar bijdragen

Stoppen met roken, hoe?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lang geleden heb ik gerookt - gelukkig niet veel. Ik kon stoppen door het langzaam aan af te bouwen. Dagelijks rookte ik drie sigaretten per dag en in het weekend -toen ik nog uitging- 8 per dag. 3 sigaretten per dag werden er twee en twee werd een. Uiteindelijk rookte ik door de week niets meer en alleen nog in het weekend. Tot slot kon ik ook dat afbouwen en rook ik gelukkig nu al jaren niet meer.

Dat was trouwens in een periode dat ik nog lid was van een traditionele kerk en toen gebruikte ik een traditionele manier om 'af te kicken'. Tegenwoordig geloof ik in een veel meer effectieve manier om vrij te komen van een verslaving, door de hulp van de enorm grote kracht van de Heilige Geest van God. Ik ken een getuigenis van een gemeentelid die in een klap was bevrijd van de verslaving van roken door de kracht van God.

Die eerste methode heb ik geprobeerd, resulteerde in een dubbele hoeveelheid aan nicotinekauwgom. De tweede heb ik al gedaan en dat hielp op zich wel, maar je moet het toch ook zelf doen.

Het klopt dat je het zelf moet doen. Als je het echter zelf gaat doen en je betrekt God daarin, dan zal Hij je onbegrensde kracht ter beschikking stellen om het te vervolmaken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In mijn gemeente zijn leden en bezoekers vrij om te roken. God heeft alles vrijgelaten voor gelovigen en niet-gelovigen. Wel wil Hij graag mensen vrij maken van bindingen. Daarom helpt Hij ook om mensen vrij te maken van bindingen.

Joh. 8:36

Wanneer dan de Zoon u vrijgemaakt heeft, zult gij werkelijk vrij zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid