cobybryant 0 Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Lucas 6:10-11 10 Toen zag Hij hen allen rondom Zich aan en zeide tot hem: Strek uw hand uit. Hij deed het en zijn hand werd weder gezond. 11 En zij raakten volkomen hun verstand kwijt Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 “Geef uw zoon aan mij.†Hij nam het kind uit haar armen en bracht het naar de bovenkamer waar hij logeerde en legde het op zijn bed. Daarop riep hij de Heer aan en zei: “Heer, mijn God, brengt Gij zelfs over de weduwe bij wie ik te gast ben onheil door haar zoon te laten sterven ?†Toen ging hij driemaal languit op het kind liggen. Daarop riep hij de Heer aan en zei: “Heer, mijn God, laat toch de ziel in dit kind terugkeren.†Afgelopen zondag moest ik stiekem toch een beetje lachen om deze tekst... Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Bijbelcitaat {SIMPLETEXT}:1 ‘Hoor dit woord, koeien van Basan, daar op de berg van Samaria;jullie die de geringen verdrukken,die de armen vertrappenen tegen jullie mannen zeggen:“Breng ons te drinken!â€2 De Heer GOD heeft bij zijn heiligheid gezworendat er dagen komen voor jullie,dat men jullie aan haken ophaalten angels in jullie achterwerk slaat. Soms is het heel duidelijk merkbaar dat Amos een boer was. Link naar bericht Deel via andere websites
Boermetkiespijn 0 Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Schoonheid bij een vrouw zonder verstand is een gouden ring in de snuit van een varken. (Spreuken 11:22) AMEN! http://jeedebee.files.wordpress.com/2011/03/rebus3.jpg Link naar bericht Deel via andere websites
Joopie 0 Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 De aambeien in 1 Sam 5 (NBV-vertaling). Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Even erbij pakken: 1 sam 5:6 De HEER pakte de inwoners van Asdod hard aan. Hij zaaide paniek en trof alle inwoners van het vorstendom met aambeien. Je gaat je toch afvragen wat bedoeld wordt met 'hard aanpakken' als ze er aambeien van kregen. Of mag ik dat hier niet zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Even erbij pakken:1 sam 5:6 De HEER pakte de inwoners van Asdod hard aan. Hij zaaide paniek en trof alle inwoners van het vorstendom met aambeien. Je gaat je toch afvragen wat bedoeld wordt met 'hard aanpakken' als ze er aambeien van kregen. Of mag ik dat hier niet zeggen. In die context is het bijzonder grappig idd. Link naar bericht Deel via andere websites
Boermetkiespijn 0 Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Spreuken 26:14 Zoals een deur in zijn scharnieren draait, zo draait een luiaard zich om in zijn bed. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 26 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Num.12:3 Nu was Mozes een zeer bescheiden man – niemand op de hele wereld was zo bescheiden als hij. Hmmm.. da's erg bescheiden om over jezelf te zeggen ja. Is dit nou een serieus argument tegen Mozes als auteur van de pentateuch of is dit slechts enigszins komisch... Vragen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Veraa 0 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 haha doet me ook denken aan johannes die over zichzelf schrijft: Joh 13:23 Een van hen, de leerling van wie Jezus bijzonder veel hield... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Bijbelse openingszin, Genesis 12:11b: ‘Luister, ik weet heel goed dat jij een mooie vrouw bent. (...) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten