Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Het is zo lastig. Ik weet er vaak ook geeneen.Zal ik nog een paar spelletjestopics openen? Als je een leuk spel weet graag! Weet je een leuk spel? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 post iets geks, maar die lijkt al teveel op het FAIL en LOL topic. patience anders maar Welke stad wil je nog eens bezoeken? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Rome. Denk je dat het gaat onweren? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Ik denk het wel als ik je vertel dat ik lekker al eens in Rome geweest ben. Zou ik dat nog eens doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Als jij het de moeite waard vind ga je je gang maar. Wat is naast Rome een leuke buitenlandse stad voor bezoek? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 april 2013 Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Berlijn, altijd fijn. Waarom wil je dat weten? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2013 Ter overweging om zelf een keer te gaan. Ooit. Burdaard of Raamsdonksveer? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Raamsdonksveer dan maar, die andere ken ik niet. Je komt vast te zitten op een onbewoond eiland en je mag 5 dingen/personen meenemen, welke zijn dat? Je mag meenemen: een overleden acteur/actrice die voor jou tot leven komt, een levende acteur/actrice, een Bijbels personage, een familielid en 1 soort voedsel. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Marilyn Monroe, Johnny Depp, Henoch, mijn broertje en vegetarische Turkse pizza's Dit vind ik een leuke vraag, dus ik stel 'm gewoon nog een keer! Wat en wie zou jij mee nemen uit Coby's lijstje? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Heath Ledger, Christian Bale, 'zij' uit Hooglied , m'n zus en krentenbollen. En jij? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Om dit patroon te doorbreken geef ik er geen antwoord op. Nu ik via mijn telefoon weer ingelogd ben op mijn gmail, loopt de batterij heel snel leeg. Ik kan er nu geen dag meer met de batterij doen... iemand tips om te verhelpen? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Koop een betere telefoon. Wat voor telefoon heb jij? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Samsung galaxy S Advance. Ik heb overigens even contact gehad met mijn provider, die heeft duidelijkheid verschaft. Over 2 maanden is mijn abbo over. Iemand een tip voor een nieuwe telefoon? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Compleet afhankelijk van je budget. Wat is je budget? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Bij mij 0; mijn telefoon doet het nog prima. Moet jij werken / naar school vandaag? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Nee nog heerlijk een dagje vrij (wellicht morgen ook nog). Ontbijt je doorgaans? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Meestal wel. Vandaag ga ik ontbijten met een heel stokbrood met kruidenboter. Eerst even wachten tot die tandpastasmaak uit mijn mond is, bleeh. Wil je nog een huisdier erbij en zo ja, wat? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Mmmm we hebben nu 2 zeer oude poezen, daar hebben we onze handen al vol aan en die zouden denk ik ook een beetje gestressed raken van een ander dier erbij. Maar mijn vrouw zou wel eventueel een hond ooit willen. Maak je je wel eens zorgen over het toenemende aantal Moslims in Nederland? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ik kreeg pas een mailtje van een voorganger uit Belgie die zich zo'n zorgen maakte om de islamisering. Ze zijn hier niet voor niets naartoe gekomen, mailde ik 'm terug. Ik maak me zelf meer zorgen of de kerk het aankan als al die mensen binnenkomen. Wat zal ik morgen weer eens voor leuks gaan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Schilderen? Jij ziet het dus positief in, en ziet alleen maar potentiele toekomstige geloofsgenoten? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ja Waar op de wereld zou je wel willen wonen? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Kansas, Amerika lijkt me een mooi stukje land. *Kuch*Smallville*Kuch* Heb jij kinderen of wil jij ze later? Waarom wel/niet? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 2 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ik heb ze niet, en in elk geval voorlopig blijft dat even zo. Ik heb nog mijn twijfels over of ik een goede vader kan zijn. Als je de gelegenheid krijgt om nu een wereldprobleem op te lossen, welke zou dat dan zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2013 Als je de gelegenheid krijgt om nu een wereldprobleem op te lossen, welke zou dat dan zijn? Het gebrek aan manieren. Wat zou je kiezen, een vliegend tapijt of een mercedes? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2013 Mercedes, minder last van turbulentie. Welk magisch wezen missen we hier nog in NL? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten