Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Geloof het of niet, maar jouw inbreng heeft er wel voor gezorgd dat ik relatief meer ben gaan posten. Weet ik toch Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Weet ik, maar toch kan ik treuren om wat sterft True, toch moeten we verder met dat wat we hebben en op zoek naar nieuwe recruten. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Weet ik, maar toch kan ik treuren om wat sterft True, toch moeten we verder met dat wat we hebben en op zoek naar nieuwe recruten. Jawel, maar ik ben een oude man, ik mag vinden dat vroeger alles beter was Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 LOL Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Samen met Beethoven op zondagschool gezeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Samen met Beethoven op zondagschool gezeten? Beethoven, die blaag? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Overigens vind ik het een leuk feit dat ik hier als (zo ongeveer) jongste lid me heb aangemeld, en nu ben ik nog steeds (zo ongeveer) het jongste lid. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Samen met Beethoven op zondagschool gezeten? Beethoven, die blaag? Nee, die hond Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Samen met Beethoven op zondagschool gezeten? Beethoven, die blaag? Oh, en psst: http://www.ioccc.org/2012/deckmyn/deckmyn.c Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Jawel, maar ik ben een oude man, ik mag vinden dat vroeger alles beter was Ja hoor! Speciaal voor jou. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten