Michiel 14 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Credible is deze week 10 jaar geworden en bij een verjaardag horen cadeautjes en traktaties. Wij vinden het leuk cadeautjes te ontvangen, maar trakteren ook! De Credible traktatie bestaat uit een van de volgende boekjes. 1. Heel het leven - Arjan Markus 2. Je roeping - Derek Prince 3. Het goede leven - Reinier Sonneveld 4. Grond onder je voeten - Wim Markus 5. De Christenreis - John Bunyan  Elke titel geven we 2 keer weg aan gebruikers. Meedoen aan deze actie is heel eenvoudig. Je hoeft alleen maar een e-mail met je adres (en gebruikersnaam) te sturen naar 10jaar@credible.nl voor 21 februari. Uit de inzenders worden 10 gebruikers geselecteerd die een boekje thuis zullen ontvangen. Je mag in je e-mail ook je voorkeur voor een titel aangeven. (Mocht je je adres niet meteen willen doorgeven, stuur dan een e-mail met je gebruikersnaam.) Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door De Fakkel boekwinkels.   Actievoorwaarden: Deze actie is geldig voor gebruikers van Credible.nl. Gebruikers zijn zij die een account hebben op de site. De actie loopt t/m 20 februari 2013. Vrijwilligers (moderators, redactieleden) zijn uitgesloten van deelname. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Boek-cover die je ontvangt kan afwijken van de getoonde afbeelding. Voorkeur voor een titel is geen garantie dat je deze titel zal ontvangen, we zullen je voorkeur meenemen, maar kunnen deze niet garanderen. Terug naar frontpage Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Vrijwilligers (moderators, redactieleden) zijn uitgesloten van deelname. Hebben wij weer. Succes voor de gebruikers. Wordt er nog bekend gemaakt wie wat heeft gewonnen? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik doe niet mee, maar vind het een leuke actie van Credible én De Fakkel! Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Op basis waarvan worden de 10 gebruikers geselecteerd? Ik doe overigens niet mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Op basis waarvan worden de 10 gebruikers geselecteerd? Orthodoxie natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Tof idee En waarom nou vermelden dat je niet mee doet? Da's ook niet leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Door niet mee te doen maak ik de winkans groter voor armlastige scholieren en studenten. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Leuke actie!! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Leuke actie inderdaad. Maar word ik als columnist nu ook gerekend tot de Orde der Vrijwilligers? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Vrijwilligers (moderators, redactieleden) zijn uitgesloten van deelname. Hebben wij weer. Succes voor de gebruikers. Wordt er nog bekend gemaakt wie wat heeft gewonnen? Boeeeeeeee Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 8 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Leuke actie inderdaad. Maar word ik als columnist nu ook gerekend tot de Orde der Vrijwilligers? Nope. Op basis waarvan worden de 10 gebruikers geselecteerd? Ik doe overigens niet mee.Op basis van het insturen van een e-mail, geven we een nummertje, nummertje in spreadsheet en spreadsheet geeft random 10 getallen terug.Ik doe niet mee' date=' maar vind het een leuke actie van Credible én De Fakkel![/quote']Jammer dat je niet meedoet, maar hopelijk vele anderen wel. Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Bij boek 2, krijg je de ipad erbij? Link naar bericht Deel via andere websites
Botervloot 0 Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Bij boek 2, krijg je de ipad erbij? Zou wel leuk zijn, maar dan heb ik liever een iPhone 5. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 9 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Bij boek 2, krijg je de ipad erbij? Die moet jezelf meebrengen... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Bij boek 2, krijg je de ipad erbij? Die moet jezelf meebrengen... Misschien kunnen we het ook als e-book uitkeren... Link naar bericht Deel via andere websites
Botervloot 0 Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Bij boek 2, krijg je de ipad erbij? Die moet jezelf meebrengen... Misschien kunnen we het ook als e-book uitkeren... Een geweldig idee... Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Hele leuke actie, alleen jammer dat er geen kookboek valt te winnen voor Cobybryant! Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Hele leuke actie, alleen jammer dat er geen kookboek valt te winnen voor Cobybryant! Dan deed ik zeker mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 10 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Als je meedoet is het voor ons wel handig dat je je gebruikersnaam even meldt in de mail. (Aangepast in de OP). Link naar bericht Deel via andere websites
Botervloot 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Als je meedoet is het voor ons wel handig dat je je gebruikersnaam even meldt in de mail. (Aangepast in de OP). Komt hij nu mee, succes allen... Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Als je meedoet is het voor ons wel handig dat je je gebruikersnaam even meldt in de mail. (Aangepast in de OP). Komt hij nu mee, succes allen... Ja en wat is je punt? Link naar bericht Deel via andere websites
Botervloot 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Weet ik veel. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 13 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Als je niet direct je adres wil opgeven kan je ook een e-mail zonder adres sturen (met je gebruikersnaam), dan nemen we naderhand contact met je op. Admod note:Paar posts weggehaald die niets toevoegden aan dit onderwerp. Link naar bericht Deel via andere websites
Botervloot 0 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 HOMOS Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Admod note:Beledigende post verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten