MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Ben bezig met iets totaal anders. Dikke club dance http://www.soundclick.com/bands/page_so ... D=12270792 Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 I like it! So i'll like it! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Hehe, je snapt m. Het is half een soort aanklacht tegen het hele 'like' fenomeen (Facebook, Youtube etc) en aan de andere kant ook weer niet en ga ik er in mee. Zoiets. Hij is nog lang niet af, maar ik vond de sound en de vibe wel lekker, vandaar dat ik alvast n voorproefje poste Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Klinkt veelbelovend, wat ik alleen niet snap is waarom het christian rap is. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Oh dat is t niet echt, maar dat is geloof ik de default setting, dus meestal vergeet ik dat te veranderen. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 14 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Wetenschappelijk, buitenaards, gestoord, snel, progressief, hard, technisch, machinaal.... Mijn nieuwste creatie is af! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Supergoed! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Thanks! Wat vinden de andere 3 metalheads hier ervan? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Thanks! Wat vinden de andere 3 metalheads hier ervan? Hmm, lastig. Enerzijds zitten er erg prettige stukjes in maar anderszijds zitten er stukken in waar ik weinig mee kan. Stukken waardoor je de rode draad een beetje kwijt raakt. En ik mis een beetje de samenhangede sfeer; het zijn allemaal leuke stukjes maar ik vind ze niet heel erg goed op elkaar aan sluiten. Daarbij mis ik een een soort van opbouwende climax; het is een instrumentaal stuk waarbij je, denk ik?, wat wil uitbeelden\vertellen, maar dat ontgaat mij een beetje. Maar dat heeft misschien ook wel met het vorig genoemde punt te maken. Maar, ik weet niet of dit als instrumentaal stuk bedoeld is of dat er nog zanglijnen bijkomen. Want dat kan natuurlijk de boel al veranderen Maar laat je niet afleiden door de feedback; ik was positief verrast Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 18 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Hoi Morp, bedankt voor je analyse Ik kan me er zelf ook wel in vinden. Vroegah, toen ik nog elke dag metal luisterde en iedere dag gitaar speelde, toen vloeide er veel makkelijker nummers uit. Ook toen schreef ik al enigzins 'technisch' en 'progressief' maar toch meer met een duidelijke songstructuur. Nu ik een ouwe z... ehm, wat ouder ben en niet zo veel tijd meer heb voor gitaar en eigenlijk nauwelijks meer metal luister, is het inderdaad heel lastig om een nummer te schrijven. Meestal begin ik met 1 of 2 riffs, die ik dan opneem en zo herhaal ik dat process in een paar dagen. Eigenlijk zou ik mezelf moeten afdwingen om wat tijd te creeeren en eerst een nummer te moeten schrijven en dan pas als geheel t op te nemen. Thanks voor de feedback! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 On the sunny side of the street is weliswaar niet mijn creatie, maar ik wil hem toch even met jullie delen in tweevoud. De regisseur vond het leuk om het nummer in twee delen te knippen, vandaar in tweevoud. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 24 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Gaaf! En toch, als ik ook n puntje van kritiek mag aanleveren... je fills zijn n tikkeltje slordig. Je mag ze best losjes spelen, maar ik denk dat je strenger voor jezelf moet zijn Ik nu maar eens aan de ouderwetse-maar-met-nieuw-jasje jaren 80 house. Nog niet af, maar hopelijk aankomen weekend n paar uurtjes tijd ervoor. http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=882431&songID=12270792 Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Gaaf! En toch, als ik ook n puntje van kritiek mag aanleveren... je fills zijn n tikkeltje slordig. Je mag ze best losjes spelen, maar ik denk dat je strenger voor jezelf moet zijn Ik moet nog meer op de trompetten spelen en daarvoor moet je noten kunnen lezen of de nummers uit je hoofd kennen. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 okidokie Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Ik zit nu op een breekpunt, dat daadwerkelijk gaan leren of stoppen met de bigband. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Voor de kenners van t dubstep genre... graag commentaar gevraagd. Is de eerste keer (na 1 losse flodder en 1x een stukje in n metal nummer) dat ik voor n heel nummer ga. Opbouwende kritiek en tips welkom! http://www.soundclick.com/bands/page_so ... D=12408332 Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Ik noem mezelf geen kenner. Ik vind wel dat het een beetje 'mellow' blijft. Rustige opbouw etc. Terwijl dubstep meer een 'drop' moment heeft, toch? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 15 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Dat klopt van dat drop moment Ik heb m nu flink uitgebreid, misschien knalt t nu wat meer? Maar het is lastiger dan t lijkt :-s Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Klinkt wel lekker (voor dubstep dan). Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 15 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Thanks. Denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 17 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2013 Ik denk dat dit een behoorlijke verbetering is qua mix, qua bass/synth sounds, qua opbouw etc. Graag nog 1x jullie mening! Ik heb naar je geluisterd Ursa! http://www.soundclick.com/bands/page_so ... D=12408332 Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2013 Ik heb meer dan een jaar geleden eens met van die muziek software wezen spelen. Was best leuk, maar best nog wel lastig. Op een gegeven moment was ik het weer zat. Dit was een 40 seconden experimentje: https://dl.dropboxusercontent.com/u/107 ... ct%202.mp3 De gitaarpartij heb ik analoog ingespeeld, de rest is geprogrammeerd. Niet bijzonder, niet origineel. Maar wel vermakelijk voor jezelf. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2013 Oké, nog eentje die iets ouder is. Langer, meer, melodie lijn, maar zonder echte instrumenten. En tevens met foutjes, het loopt niet lekker. Iets klinkt een tikje vals, of out of tune... https://dl.dropboxusercontent.com/u/107 ... Primus.mp3 Soort van Darkwave achtig dingetje zonder creepy vocals met maf Duits accent. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 17 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2013 Best leuk, vooral die tweede. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2013 Dankje. Vond ik ook. ^^ Maar het klinkt niet helemaal goed. Die nep gitaar heeft een conflict met één van de achtergrond melodie lijnen. Met die eerste heb ik het meest omdat er een echt instrument in zit, ook al is het gewoon 3 powerchords in een loop. Maar qua melodie is die minder boeiend. De drum van de eerste is geïnspireerd door Southpark trouwens. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten