cobybryant 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Na twee mislukte huwelijken heb ik dan uiteindelijk Mr. Right gevonden, mijn Prins op het witte paard. Ik weet alleen niet wanneer de bruiloft is. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Wauw, geweldig. Driemaal is scheepsrecht Gefeliciteerd!! God's zegen over je huwelijk Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Hi, leuk gevonden Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Een helemaal blanco, nieuw, vers begin. Wauww, geweldig. Het is je van harte gegund. Heel veel geluk gewenst. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Daar wil ik wel bij zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Daar wil ik wel bij zijn. Ik denk iedereen hier wel Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Zullen wij een Mr Right voor je maken? Huren we Willie Wortel in en dragen we allemaal een beetje bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Alhoewel ik stiekem stinkend jaloers ben wens ik jullie alle goeds! Wanneer kan ik komen met mijn gitaar om jullie toe te zingen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 19 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Alhoewel ik stiekem stinkend jaloers ben wens ik jullie alle goeds! Wanneer kan ik komen met mijn gitaar om jullie toe te zingen? Ik weet alleen de dag en het uur niet, maar jij zult er vast ook stralend uitzien als bruidje. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Alhoewel ik stiekem stinkend jaloers ben wens ik jullie alle goeds! Wanneer kan ik komen met mijn gitaar om jullie toe te zingen? Ik weet alleen de dag en het uur niet, maar jij zult er vast ook stralend uitzien als bruidje. Nu vat ik hem! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ken, serieus, zo traag? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ken, serieus, zo traag? Ken kan er niks meer van bakken! Link naar bericht Deel via andere websites
Salomon 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ken, serieus, zo traag? Ken kan er niks meer van bakken! Ik jammer genoeg ook niet. Wil mee lachen Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Toen ik de titel las, had ik hem nog niet door. Pas na het lezen van je OP. Leuk gevonden. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 20 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Ken, serieus, zo traag? Ken kan er niks meer van bakken! Ik jammer genoeg ook niet. Wil mee lachen De bruiloft van het Lam, Geloof algemeen.. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Het is inderdaad door het subforum dat ik het wist. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Ik vermoedde dat je het bedoelde, maar wist het niet zeker. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Bij deze, ik kom ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Wat zijn jullie allemaal gevat het meteen maar even te snappen, hierdoor voel ik me nog trager! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Wat zijn jullie allemaal gevat het meteen maar even te snappen, hierdoor voel ik me nog trager! Ik snapte hem ook een tijdje niet hoor, ik vond de eerste reacties al vreemd, alsof zij iets wisten wat ik niet wist. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Dat doet me goed, ben ik tenminste niet de enige! Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Toen ik de titel las, had ik hem nog niet door. Pas na het lezen van je OP. Leuk gevonden. Ik had het moeten vermoeden na al deze mist. Maar ik kijk meestal niet in welk subforum het geplaatst wordt, omdat ik "actieve berichten" in mijn favoos heb staan. Ben ook gewend letterlijk te nemen wat iemand me meldt. Inclusief de romantische beschrijvingen, die duidelijk fantasierijk, maar puur werelds sprookjesachtige gevoelens en omstandigheden doen vermoeden. Blijft voor Coby. Ik hoop, dat dit spirituele huwelijk je alleszins vergoedt, wat je in je voorbije aardse huwelijk miste en dat dit topic viewtopic.php?f=22&t=28242&p=1090052#p1089868 dan gesloten kan worden of van titel veranderd. Of met vernieuwd inzicht op een andere manier geïntroduceerd kan worden. Dit laatste lijkt me dan geweldig. Een nieuwe zeer bevredigende invulling van je leven is altijd het beste wat men zich kan wensen na een moeilijke periode. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 21 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Toen ik de titel las, had ik hem nog niet door. Pas na het lezen van je OP. Leuk gevonden. Ik had het moeten vermoeden na al deze mist. Maar ik kijk meestal niet in welk subforum het geplaatst wordt, omdat ik "actieve berichten" in mijn favoos heb staan. Ben ook gewend letterlijk te nemen wat iemand me meldt. Inclusief de romantische beschrijvingen, die duidelijk fantasierijk, maar puur werelds sprookjesachtige gevoelens en omstandigheden doen vermoeden. Blijft voor Coby. Ik hoop, dat dit spirituele huwelijk je alleszins vergoedt, wat je in je voorbije aardse huwelijk miste en dat dit topic viewtopic.php?f=22&t=28242&p=1090052#p1089868 dan gesloten kan worden of van titel veranderd. Of met vernieuwd inzicht op een andere manier geïntroduceerd kan worden. Dit laatste lijkt me dan geweldig. Een nieuwe zeer bevredigende invulling van je leven is altijd het beste wat men zich kan wensen na een moeilijke periode. Dat is wel een hele goede. Eenzaamheid en leegte zijn eigenlijk wel goed. Als er geen mogelijkheid meer is om het op te vullen, dan ben je wel genoodzaakt naar die Ene te gaan die je wel kan vervullen. Ik vraag me af of die vrouw bij de bron ooit nog getrouwd is, nadat ze het Levende water had gevonden wat wel kon vervullen. En wie mij ook altijd aanspreekt, is die vrouw met dat kruikje dat ze over Jezus heengoot. Heb weleens gehoord dat dat eigenlijk voor de kosten van haar bruiloft was. Dat andere topic mag dicht inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Snap m ook nu pas Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 21 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Snap m ook nu pas Hahaha, nee echt? Ik dacht dat jij 'm direct doorhad. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten