Spring naar bijdragen

Zo erg verliefd, wat moet ik er nou mee?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Die twijfels lijken me ook wel normaal. Het is best een grote beslissing aan zoiets te beginnen. Maar het levert ook weer veel op, en je bent echt niet verplicht altijd samen te zijn of dezelfde dingen te doen. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was dan ook nog maar je eerste date hè? Dus natuurlijk gebeurd er dan nog niet veel. Het idee dat na de eerste date alles meteen helemaal geweldig is en je meteen goede, diepe gesprekken hebt is leuk in romantische films en boeken, maar natuurlijk niet gestoeld op de werkelijkheid. Natuurlijk verloopt het allemaal nog wat stroef en beantwoordt de werkelijkheid niet altijd aan je ideaalbeelden. En dat je nog aan "die andere persoon" denkt is ook niet zo raar; je hormonen weten ook niet altijd wat ze met jouw gevoelens moeten. Ik denk dat je verwachtingen dus veel te hooggespannen waren en te onrealistisch.

Het belangrijkste voor jou is denk ik om niet gelijk van alles in het hoofd te halen over hoe de relatie zou moeten zijn. Er is nog helemaal geen sprake van relatie, dat moet nog opgebouwd worden. Nu al bij wijze van spreken in gedachten je huwelijk voorbereiden en bedenken wat er allemaal wel niet zou moeten gebeuren voordat dit en dat zou kunnen is nogal voorbarig. Ga eerst maar eens nog enkele afspraakjes met hem maken en gewoon onbekommerd leuke, gezellige dingen met hem doen. Zodat je elkaar beter leert kennen. Zonder al die moeilijke gedachten, zonder al teveel zorgen. Jij hoeft nog niets en hij hoeft ook nog niets. Stop zelfs met het denken over of hier nog een relatie uitkomt of niet. Als dat zo is, dan komt dat vanzelf wel en zo niet, dan heb je in elk geval een aangename tijd met hem gehad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid