Robert Frans 1.653 Geplaatst 3 september 2006 Rapport Share Geplaatst 3 september 2006 Laten we dansen Laten we huppelen Laten we rennen Laten we springen Laten we duiken Laten we vliegen Laten we rollen Laten we flikflakken Laten we zwaaien Laten we stuiteren Omdat God ons met blijdschap vult Omdat God ons laat dansen Omdat God ons laat huppelen Omdat God ons laat rennen Omdat God ons laat springen Omdat God ons laat duiken Omdat God ons laat vliegen Omdat God ons laat rollen Omdat God ons laat flikflakken Omdat God ons laat zwaaien Omdat God ons laat stuiteren Omdat God ons met blijdschap vult Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen Amen Link naar bericht Deel via andere websites
Joener 0 Geplaatst 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst 4 september 2006 Blessed be your name In the land that is plentiful Where the streams of abundance flow Blessed be your name Blessed be your name When I'm found in the desert place Though I walk through the wilderness Blessed be your name Every blessing you pour out, I turn back to praise When the darkness closes in, Lord Still I will say... Blessed be the name of the Lord Blessed be your name Blessed be the name of the Lord Blessed be your glorious name Blessed be your name When the sun's shining down on me When the world's all as it should be Blessed be your name Blessed be your name On the road marked with suffering Though there's pain in the offering Blessed be your name Every blessing you pour out, I turn back to praise When the darkness closes in, Lord Still I will say... Blessed be the name of the Lord Blessed be your name Blessed be the name of the Lord Blessed be your glorious name You give and take away You give and take away My heart will choose to say Lord, Blessed be your name Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst 4 september 2006 Alleluia Een woord dat zo groots klinkt Een woord dat zo eenvoudig klinkt Een woord dat zo krachtig klinkt Alleluia In elke kerk klinkt hij door In elke geloofsgemeenschap klinkt hij door In elke christengroep klinkt hij door Alleluia Een roep van lofprijzing Een roep van aanbidding Een roep van bevrijding Alleluia Al vele eeuwen geroepen Al vele eeuwen beleden Al vele eeuwen gebeden Alleluia Loof de Heer Prijs de Heer Dank de Heer Alleluia Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 5 september 2006 Rapport Share Geplaatst 5 september 2006 De Heer neemt ons in Zijn hoede Hij beschermt ons tegen het kwaad Hij beschut ons tegen gevaar We mogen bij Hem schuilen onder Zijn vleugels Samen met Hem mogen we strijden tegen de zonde Samen met Hem mogen we strijden tegen onrecht Samen met Hem mogen we strijden tegen haat Samen met Hem mogen we strijden tegen angst Gelukkig zij die bij Hem schuilen Geen Satan die hen nog kwaad kan doen Want God waakt voor Zijn kinderen Zoals een vogel waakt over haar nest De Heer neemt ons in Zijn hoede Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen Amen Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst 6 september 2006 Het is moeilijk om God te prijzen Als je diep in de put zit Als je het niet meer ziet zitten Als je het liefst er metéén mee zou stoppen Als je hart onherstelbaar verwond is Het is moeilijk om God te loven Als je vrienden je keihard afvallen Als je klasgenoten je steeds weer pesten Als je ouders niet naar je luisteren Als je medegelovigen soms zo gesloten tegen je doen Het is moeilijk om God te danken Als je ernstig ziek op bed moet liggen Als je lichaam je in alles tegenwerkt Als je niet meer kunt eten of drinken Als je de dood soms haast kunt voelen Het is moeilijk om God te aanbidden Als je Hem niet meer ervaart zoals vroeger Als je weinig meer beleeft in de kerk Als je steeds minder zin hebt in bidden Als je de bijbel maar een gesloten boek vindt Moge de Heer je dan zegenen Als je je ellendig voelt Als je naasten je in de steek laten Als je echt ziek bent Als je geloven moeilijk vindt Zodat je straks tot Hem kunt roepen Met knikkende knieën Met bevende handen Met betraande ogen Met hakkelende woorden Met een brandend hart: Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen Amen Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst 6 september 2006 U hebt de overwinning behaald triomfeerde over zond'en en dood en wij, Uw kerk verkondigen Uw Naam op aard' Elke macht die troont in de hel beeft bij 't horen van Uw heil'ge Naam O de glorie van Uw Naam de grootheid van Uw naam niets is gelijk aan de almacht van Uw Naam U bent Jezus, U bent Heer, U bent God Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst 6 september 2006 Jezus, ik hou zoveel van U en ik prijs Uw naam Als ik bij U komt dan word ik stil ik zie u voor mij staan; Als een lam dat werd geslacht biedt U ons het leven aan Door Uw liefde ben ik dicht bij U Jezus, raak mij aan Vader, ik hou zoveel van U en ik prijs Uw naam Als ik bij U kom dan word ik stil Ik zie U voor mij staan; Met Uw armen wijd uitgestrekt Uw liefde kijkt mij aan Ik kom bij U, U houdt me vast, 'K ben nu heel dicht tegen U aan Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst 6 september 2006 De grote Koning treedt binnen, buig je neer Gekroond met liefde ontvangt Hij nu je eer U bent de machtige, de God die eeuwig leeft Ik aanbid U, verwelkom U als Heer Aanbid dan nu de Koning Aanbid dan nu de Heilige En kom nu in de stilte Voor Zijn aangezicht Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst 7 september 2006 Een grote groep pelgrims is op weg Met miljoenen tegelijkertijd over de aarde Lovende pelgrims Verlangende pelgrims Blije pelgrims Troostende pelgrims Vermoeide pelgrims Droevige pelgrims Stralende pelgrims Zingende pelgrims Biddende pelgrims Prekende pelgrims Allemaal volhardend in het God achterna wandelen Allemaal volhardend in het bidden Allemaal volhardend in het leven vanuit het geloof Allemaal volhardend in het doorstaan van vernederingen Allemaal volhardend in het zoeken naar geloof Op weg naar en op weg met God Op weg naar en op weg met het eeuwige leven Zingend, biddend, smekend, dankend, lofprijzend Een woeste tocht, met een behouden aankomst Door de woestijn, door de bergen Door de rivieren, door de kliffen Van oase naar oase, van rustplaats naar rustplaats Een grote groep pelgrims is op weg Ter eer en glorie van onze Heer Onze Heer, die Zich over deze pelgrims ontfermt Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen Amen Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst 7 september 2006 Als een hert dat verlangt naar water zo verlangt mijn ziel naar U U alleen kunt mijn hart vervullen mijn aanbidding is voor U U alleen bent mijn Kracht, mijn Schild aan U alleen geef ik mij geheel U alleen kunt mijn hart vervullen mijn aanbidding is voor U Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 september 2006 Rapport Share Geplaatst 8 september 2006 Al zingend en biddend zijn we op weg De hemelpoorten staan wagenwijd open Het Licht schijnt op onze gelaten Lezend uit het Evangelie, biddend uit de Psalmen De glorie van de verrezen Christus tegemoet Achter ons de wereld met haar gebreken en moeiten Vóór ons het goddelijke, puur en volkomen volmaakt Met het hoofd geheven, vooruitziend op het eeuwig leven Met het hoofd gebogen, ziende op onze talrijke zonden We gaan de Heer tegemoet, de Glorie van de hemelse machten Gekleed in het wit, met palmtakken in de hand De Heer heeft ons gereinigd, ons met hysop besprengt Het Lam gaat ons voor, dragend het Kruis der Verlossing Wie kan het Aangezicht van de Ontzagwekkende verdragen? Hij die oprecht is van hart en Hem wil volgen Hij die vrij is van zonde en vol van de Geest Hij zal de eeuwige vreugde genieten, bij de Vader Gelukkig zij die de Heer tegemoet gaan Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen Amen Link naar bericht Deel via andere websites
3lies 0 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Psalm 23 De Here is mijn Herder.... WAT EEN RELATIE! mij ontbreekt niets.... WAT EEN VERZORGING! Hij doet mij nederliggen in grazige weiden.... WAT EEN RUST! Hij voert mij aan rustige wateren.... WAT EEN VERFRISSING! Hij verkwikt mijn ziel.... WAT EEN GENEZING! Hij leidt mij in de rechte sporen.... WAT EEN LEIDING! om zijns naams wil.... WAT EEN DOEL! Zelfs al ga ik door een dal van diepe duisternis.... WAT EEN BEPROEVING! ik vrees geen kwaad.... WAT EEN ZEKERHEID! want Gij zijt bij mij.... WAT EEN TROUW! Uw stok en uw staf, die vertroosten mij.... WAT EEN SCHUILPLAATS! Gij richt een dis aan voor de ogen van wie mij benauwen.... WAT EEN HOOP! Gij zalft mijn hoofd met olie.... WAT EEN HEILIGING! mijn beker vloeit over.... WAT EEN OVERVLOED! Ja, heil en goedertierenheid zullen mij volgen al de dagen van mijn leven.... WAT EEN ZEGEN! Ik zal in het huis des Heren verblijven.... WAT EEN GEBORGENHEID! tot in lengte van dagen.... WAT EEN TIJD! Amen (het zal waar en zeker zijn). Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Daar waar een kind droevig op de dakrand van een flatgebouw staat Daar is God Daar waar een kind in lompen naakt in een barak wakker wordt Daar is God Daar waar een kind automatisch ineenkrimpt als papa thuiskomt Daar is God Daar waar een kind met een geweer op zijn vriendjes moet oefenen Daar is God Daar waar een kind feilloos weet wat mannen nu echt lekker vinden Daar is God Daar waar een kind elke dag moet zoeken naar eten en een slaapplaats Daar is God Daar waar een kind tot in detail kan uitleggen hoe gruwelijk de hel is Daar is God Daar waar een kind de operatiekamer wekelijks binnen wordt gereden Daar is God Daar waar een kind alles wreed wordt afgenomen wat hem lief is Daar is God Daar waar een kind geen enkel groot mens meer kan vertrouwen Daar is God Waar grote mensen lijden, daar lijden kinderen Waar kinderen lijden, daar lijden grote mensen En daar, daar is God Hij troost, beschermt en waakt Hij omhelst, bemoedigt en geneest Hij bestraft de onrechtvaardigen en vernietigd de pijn Want Hij is God Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen Amen Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Mat 19:14 "zei Jezus: ‘Laat de kinderen ongemoeid, belet ze niet bij mij te komen, want het koninkrijk van de hemel behoort toe aan wie is zoals zij.’" Kinderen zijn voor mij speciaal, ik zie daar Gods liefde altijd in, zelfs als het kleine monstertjes zijn! Gister ben ik voor de tweede keer tante geworden van Koen! Daar dank ik God voor! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst 11 september 2006 God is groot God is machtig God is goed God is barmhartig God is rechtvaardig God is het licht God is echt God is liefde God is prachtig God is genade God is perfekt God is persoonlijk God is sprekende God is de maker God is levend God is oneindig God is altijd God is onvergelijkbaar God is het begin God is het einde God is het centrum God is heilig God is alles God is Geprezen zij U, Heer, tot in eeuwigheid Halleluja! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst 14 september 2006 Ik vond de vespers vandaag (RK-avondgebed) zó geweldig, dat ik 'm integraal plaats! Het is vandaag het feest van Kruisverheffing BRON vespers 14 september KRUISVERHEFFING feest Openingsvers God, kom mij te hulp. Heer, haast U mij te helpen. Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest. Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen. Amen. Alleluia. Hymne Des konings vaandel gaat vooraan, 't geheim des kruises grijpt ons aan, dat op het schandhout uitgespreid de Schepper als een schepsel lijdt. Het harde ijzer van de speer stak in de zijde van de Heer, opdat het water en het bloed ons reinigen in overvloed. Hoe moogt gij, boom, zo blinkend staan met 't koninklijke purper aan? O stam, het heeft de Heer behaagd dat gij zijn heilig lichaam draagt! O zalig aan wiens takken breed het kostbaarst dat de wereld weet als aan een waag gewogen is, geheven uit de duisternis. Wat David in zij vrome lied voorspeld heeft, dat is nu geschied. Hij heeft de volkeren geleerd dat God vanaf het hout regeert. Ik groet u, kruis, want gij slechts zijt mijn hoop in deze lijdenstijd. Geef vreugde wie op u vertrouwt, genade wie zijn kwaad berouwt. U brengen al wat leeft de eer, Drievuldigheid, o ene Heer, die ons door 't kruisgeheim bevrijdt, regeer ons tot in eeuwigheid. PSALMODIE antifoon 1: Groot is de vrucht van de liefde! Toen het leven stierf op het kruis, werd de dood gedood. PSALM 110 De Heer spreekt tot mijn heer: «Zit aan mijn rechterhand; Ik leg uw vijanden als voetbank voor uw voeten.» Uit Sion reikt de Heer de scepter van uw macht: heers nu temidden van uw tegenstanders. Een vorst zijt gij, wanneer gij u vertoont, met macht bekleed, in glans van heiligheid; Ik heb u voor de dageraad verwekt. Gezworen heeft de Heer, Hij neemt het niet terug: «Voor eeuwig zijt gij priester als Melchisédek.» De Heer staat aan uw zijde, die vorsten neerslaat in zijn toorn. Hij laaft zich uit de bergstroom langs de weg, dan gaat Hij voort met opgeheven hoofd. Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest. Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen. Amen. antifoon 1: Groot is de vrucht van de liefde! Toen het leven stierf op het kruis, werd de dood gedood. antifoon 2: Uw kruis, o Heer, aanbidden wij en wij gedenken uw zalig lijden. Gij die voor ons geleden hebt, ontferm U over ons. PSALM 116B Ik bleef vertrouwen, al sprak ik: «Ik ben gebroken van smart.» Al zei ik in mijn verwarring: «Arglistig is ieder mens.» Hoe kan ik mijn dank betuigen voor al wat de Heer mij gaf? De beker des heils zal ik nemen, aanroepen de Naam van de Heer. Ik zal mijn geloften volbrengen waar heel zijn volk het ziet. Want kostbaar is in het oog van de Heer het sterven van zijn getrouwen. O Heer, ik ben uw dienaar, uw knecht, de zoon van uw dienstmaagd, Gij hebt mijn boeien geslaakt. U zal ik een lofoffer brengen, aanroepen de naam van de Heer. Ik zal mijn geloften volbrengen waar heel zijn volk het ziet, op 't voorplein van uw tempel in u, Jeruzalem. Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest. Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen. Amen. antifoon 2: Uw kruis, o Heer, aanbidden wij en wij gedenken uw zalig lijden. Gij die voor ons geleden hebt, ontferm U over ons. antifoon 3: Wij aanbidden U, Christus en loven U, omdat Gij door uw kruis de wereld hebt verlost. LOFZANG APOK. 4, 11; 5, 9.10.12 Waardig zijt Gij, onze Heer en onze God, te ontvangen de heerlijkheid en de eer en de macht. Want Gij hebt het heelal geschapen: door uw wil ontstond het en werd het gemaakt. Waardig zijt Gij, Heer, het boek te nemen en zijn zegels te verbreken. Want Gij zijt geslacht en Gij hebt ons gekocht voor God met uw bloed uit elke stam en taal en volk en natie. Gij hebt ons voor onze God gemaakt tot een koninkrijk van priesters, en wij zullen heersen op aarde. Waardig is het Lam dat geslacht werd te ontvangen de macht en de rijkdom, de wijsheid en de kracht en eer en heerlijkheid en lof. Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest. Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen. Amen. antifoon 3: Wij aanbidden U, Christus en loven U, omdat Gij door uw kruis de wereld hebt verlost. Korte schriftlezing 1 Kor. 1, 23-24 Wij verkondigen een gekruisigde Christus, voor de joden een aan-stoot, voor de heidenen een dwaasheid, maar voor hen die geroepen zijn, joden zowel als heidenen, is Hij Gods kracht en Gods wijsheid. Korte beurtzang O roemrijk kruis, door u heeft de Koning der engelen de overwin-ning behaald. O roemrijk kruis, door u heeft de Koning der engelen de over-win-ning behaald. Het hout waardoor er vreugde kwam in heel de wereld. Door u heeft de Koning der engelen de overwinning behaald. Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest. O roemrijk kruis, door u heeft de Koning der engelen de overwinning behaald. Lofzang van Maria antifoon: O kruis dat overwint, o wonderbaar teken, doe ons verlangend uitzien naar de zegepraal in het hemels rijk. Hoog verheft nu mijn ziel de Heer, verrukt is mijn geest om God, mijn Verlosser. Zijn keus viel op zijn eenvoudige dienstmaagd: van nu af prijst ieder geslacht mij zalig. Wonderbaar is het wat Hij mij deed, de Machtige, groot is zijn Naam! Barmhartig is Hij tot in lengte van dagen voor ieder die Hem erkent. Hij doet zich gelden met krachtige arm, vermetelen drijft Hij uiteen. Machtigen haalt Hij omlaag van hun troon, eenvoudigen brengt Hij tot aanzien. Behoeftigen schenkt Hij overvloed, maar rijken gaan heen met ledige handen. Hij trekt zich zijn dienaar Israël aan, zijn milde erbarming indachtig; Zoals Hij de vaderen heeft beloofd, voor Abraham en zijn geslacht voor altijd. Eer aan de Vader en de Zoon en de heilige Geest. Zoals het was in het begin en nu en altijd en in de eeuwen der eeuwen. Amen. antifoon: O kruis dat overwint, o wonderbaar teken, doe ons verlangend uitzien naar de zegepraal in het hemels rijk. Slotgebeden Bidden wij tot onze Verlosser, die van de aarde is omhoog-geheven om allen tot zich te trekken: Heer, verhef ons door uw kruis. Heer Jezus, Gij hebt U zelf ontledigd en het bestaan van een slaaf op U genomen, Gij zijt aan de mensen gelijk geworden; leer ieder van ons uw gezindheid na te volgen. Heer, verhef ons door uw kruis. Heer Jezus, Gij hebt U vernederd door gehoorzaam te worden tot de dood aan het kruis; help ons de wil van de Vader te volbrengen en het lijden te aanvaarden. Heer, verhef ons door uw kruis. Heer Jezus, Gij zijt verheven aan Gods rechterhand en hebt een Naam ontvangen die boven alle namen is; doe ons volhar-den in het geloof dat ook ons de verheerlijking wacht. Heer, verhef ons door uw kruis. Heer Jezus, voor uw Naam moet iedere knie zich buigen, in de hemel, op aarde en onder de aarde; maak dat alle mensen U bemin-nen en in vrede U aanbidden. Heer, verhef ons door uw kruis. Heer Jezus, iedere tong belijdt tot eer van God de Vader dat Gij de Heer zijt; laat onze overleden broeders en zusters toe tot het rijk van het eeuwig geluk. Heer, verhef ons door uw kruis. Onze Vader... God, om de mensen te verlossen heeft uw eniggeboren Zoon uw wil aanvaard, het kruis doorstaan. Wij vragen U: laat ons in de hemel de weldaad van de verlossing ervaren, die de vervulling is van ons geloof. Door onze Heer Jezus Christus uw Zoon die met U leeft en heerst in de eenheid van de heilige Geest, God, door de eeuwen der eeuwen. Amen. De Heer zegene en behoede ons, Hij beware ons voor onheil en geleide ons tot het eeuwig leven. Amen. Link naar bericht Deel via andere websites
Cloud 0 Geplaatst 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst 14 september 2006 God is goed. Zijn liefde duurt eeuwig. Zijn trouw van geslacht tot geslacht. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2006 ik kan alleen maar stil zijn, vol ontzag voor U U bent Goed Link naar bericht Deel via andere websites
gerrit1983 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 almachtig heer god. vader van alle levende. u bent machtige here. ik heb u mijn leven gegeven, met heel mijn hart met heel mijn ziel en heel mijn gedachten. uw koninkrijk kome u zal geschienden. u regeert in mij. u bent de koning der koningen. ik erken dat u zoon juzus christus voor onze zonden is gekruisigt. ik heb gekozen u wil tedoen, zowel hier op aarde als in de hemel. ik zal u dienen met heel mijn hart ,ziel en gedachten. u bent de alfo omega. ik zal u woord verkonigen met heel mijn hart,heel mijn ziel en gedachten. o machtig god u wil ik loven en prijzen. u bent mijn verlosser. en dank u vooral wat u voor mij doet vader god machtig heer jezus christus en de heilige geest. ik wil u danken dat het bloed van juzus in m,ij laat vloeien. dat u in mijn hart bent komen wonen. dan lof en prijz ik u de naam van jezus christus. amen Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Who is like Him The Lion and the Lamb Seated on the throne Mountains bow down Every ocean roars To the Lord of hosts Praise Adonai From the rising of the sun ?Til the end of every day Praise Adonai All the nations of the earth All the angels and the saints Sing praise luister 'm hier Link naar bericht Deel via andere websites
Lichtje86 0 Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Vader God, dankUwel voor U trouw! Dank U Vader, dat we van U mogen getuigen en dank U dat U van Uzelf getuigt in de mooiheid van deze schepping. U bent zo enorm groot. Ik dank U voor alles wat U bent. Ik kan het niet bevatte...zo Groot bent U! Alle eer komt U toe. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2006 ... Uw wil geschiede... Dat het een gebed mag zijn die wij allen kunnen en mogen bidden, voo ons persoonlijke leven en die van onze dierbaren en verdere naasten Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2006 Heer, ik houdt van U. Misschien niet zoals ik zou willen, maar U weet, ik houdt van U. Link naar bericht Deel via andere websites
godluver 0 Geplaatst 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2006 You are so awesome and I love you, Dad! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Opwekking 640 - naar psalm 121 Ik hef mijn ogen op naar de bergen, waar komt mijn hulp vandaan? Ik hef mijn ogen op naar U, Heer, die mij bij zal staan. Mijn hulp is van U, Heer die alles heeft gemaakt. U zult voorkomen dat ik wankel of val. U bent mijn beschermer die over mij waakt, die niet sluimer of slapen zal. Wat kan mij gebeuren door zon of door maan? U bent mijn schaduw, U bent er altijd. Bewaart heel mijn leven, mijn komen en gaan. U beschermt mij tot in eeuwigheid. Mijn hulp is van U,Heer. Mijn hulp is van U, Heer. O, van U! luister Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten