numidium 0 Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 Ik vind m mooi en ik heb m snel gekopieerd voordatie eraf geknikkerd word door een mod hier hehe Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 dit meen je niet he.... Link naar bericht Deel via andere websites
Verwoesting 0 Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 Quote: Op vrijdag 22 april 2005 11:44:39 schreef God dethroned het volgende: Admod note: tekst verwijderd. Dit is een topic ter ere van Hem, en niet om satan te verheerlijken. Toffe text man............. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 Call of the devil, follow the devil, fall like an angel, rise like the devil. nou echt toffe tekst.... NOT Link naar bericht Deel via andere websites
numidium 0 Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 Admod note: Tekst verwijderd. Dat hoort NIET in dit topic thuis! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst 22 april 2005 Een waarschuwing in het algemeen voor alle users die nog in dit topic gaan posten. Dit is een topic om onze Hemelse Vader te prijzen. Wie zich hier niet aan houdt en teksten tegen het geloof plaatst, of duivel verheerlijkende teksten, krijgt een berisping. Quote: Op donderdag 26 augustus 2004 19:29:42 schreef Glenn het volgende: Kreeg in ene een ingeving en heb maar besloten om deze te posten Credible.nl is een discussieforum, waar dus (logisch!) gediscussierd wordt. Discussieren kan ons dichter bij de Heer brengen maar ook verder af. Ik stel voor om als compensatie daarvoor dit topic te wijden om God te verheerlijken, te eren en te prijzen. Dus geen discussies, enkel lovende woorden voor Hem, onze liefdevolle God Plaats een gebed, een gedicht, een stukje muziek (maximaal 30 seconden ivm copyright), een songtekst... Laten we Hem loven voor alles wat Hij doet, zo kunnen we elkaar ook opbouwen! Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 Dan blazen we deze weer niew leven in en gaan we hier verder! Praise God! Want hij is zo groot en goed! Zonder Hem zouden wij niet bestaan! Hij verdient alle lof en eer! Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 Als ik kijk naar de bloemen, als ik de wind hoor door de blaadjes van de bomen, en als ik over een paar uur die mooie zonsondergang zie. Als ik kijk naar een pasgeboren baby Als ik die kinderen zie een paar jaar later, dan weet ik weer dat U groot bent! Heer U bent groot! Heer U bent machtig! Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 wederom Amen Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 wederom Amen Link naar bericht Deel via andere websites
loesjah 0 Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 Over the mountains and the sea Your river runs with love for me And I will open up my heart And let the healer set me free I'm happy to be in the truth And I will daily lift my hands For I will always sing Of when your love came down I could sing of your love forever I could sing of your love forever I could sing of your love forever I could sing of your love forever Oh I feel like dancing It's foolishness I know But when the world has seen the light They will dance with joy like we're dancing now Dit vindt ik egt een heel cool lied. Omdat ik echt eeuwig over zijn liefde zou kunnen zingen.... Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 idd!! Deze vind ik ook echt onwijs mooi! Zit ik op de fiets met mn MD mee te zingen! Heerlijk om dan God te prijzen! Beautiful Lord, Wonderful savior I know for sure all of my days are held in your hands Crafted into your perfect plans You gently called me into your presence Guideing me by Your Holy Spirit Teach me dear Lord to live all of my life Through your eyes I'm captured by your holy calling Set me apart. I know you're calling me to yourself Teach me, Lord. I pray Take me, mold me, use me, fill me I give my life to the potter's hand Call me, guide me, lead me, walk beside me I give my life to the potter's hand Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2005 een songtext van faun, het ongelooflijk mooie nummer isis Isis Ich höre deine Stimme in dem Wind Ich schließe die Augen, denn ich war blind Ich falte die Hände, die Reise beginnt Ich höre deine Stimme in dem Wind Ich höre mich rufen, ich lache dabei Ich sehe die Wolken, ich ziehe vorbei Ich lache und weine in einem Zug Das Fallen endet mit dem Flug Ich höre deine Stimme in dem Wind Ich schließe die Augen, denn ich war blind Ich falte die Hände, die Reise beginnt Ich höre deine Stimme in dem Wind Ich gehe zu den Steinen, verlasse die Zeit Ich sterbe im Winter, ich stehe dir bei Ich wachse im Regen, ich spüre den Wind Ich spüre die Erde, ich halte dein Kind Ich höre deine Stimme in der Nacht Ich schließe die Augen, ich bin aufgewacht Ich falte die Hände, die Reise beginnt Ich höre deine Stimme in dem Wind gericht aan isis, maar kan even goed voor om het even welke godheid gelden...het gevoel is unioverseel toch Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2005 Een droom die geen bedrog is Ik droomde eens en zie ik liep aan 't strand bij lage tij. Ik was daar niet alleen, want ook de Heere liep aan mijn zij. We liepen saam het leven door en lieten in het zand, een spoor van stappen, twee aan twee; de Heere liep aan mijn hand. Ik stopte en keek achter mij en zag mijn levensloop, in tijden van geluk en vreugd van diepe smart en hoop. Maar als ik goed het spoor bekeek, zag ik langs heel de baan, daar waar het juist het moeilijkst was, maar één paar stappen staan... Ik zei toen: Heere, waarom dan toch? Juist toen ik U nodig had, juist toen ik zelf geen uitkomst zag op het zwaarste deel van het pad... De Heere keek toen vol liefd'mij aan en antwoordde op mijn vragen: Mijn lieve kind, toen het moeilijk was, toen heb ik jou gedragen... Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2005 Psalm 25 Ad te, Domine, levavi Aan ú, o ÉNE, geef ik mijn zálighéid en zÃel! Bij u mijn God, wist ik mij veilig: maak mij nÃet bescháamd, laten mijn vÃjanden niet óver mij láchen! Dat ook al wie hopen op u nÃet worden bescháamd, beschaamd worden die áchtelóos ontróuw zijn. En ENE, maak mij bekénd met uw wégen, uw páden, wil mÃj die léren! Voer mij voort in trouw aan u en leer mij, want gij zijt de Gód van mijn bevrÃjding, op u ben ik blijven hópen héel de dág! Gedenk, ENE, uw ontférming en uw vrÃendschap, want dÃe zijn ér van éeuwig! Houd niet in gedachten de zonden van mijn jeugd en wat ik overtrad, gij, gedénk mij naar uw vrÃendschap, ENE, omwÃlle ván uw góedheid! In-goed en rechtúit is de ÉNE daarom onderwijst hij zóndaars óp de wég. Ja, voert gebukten langs de wég van zijn récht, leert ármen wáar zijn wég is. Komen wil de ENE langs de paden van vrÃendschap en tróuw voor wie zijn verbond en zijn overéenkómsten hóuden. Laat het zijn, ENE, omwÃlle van uw náam, dat ge mijn onrecht vergeeft, want dát is óvervlóedig! Mannen, wÃe uit u vreest de ÉNE?- hij wijst zo-een de wég die hÃj moet kÃezen. Nachten vol góedheid zal zijn ziel erváren, zijn záad zal de áarde beérven. Omgang met de ENE voor wÃe hem vrézen, zijn verbónd maakt hij hún bekénd! Poog niet mijn ogen áf te houden van de ÉNE, want hij leidt mijn vóeten úit de válstrik. Richt u tot mij en wées mij genádig, want ik ben éenzaam én elléndig! Schep ruimte voor mijn hárt, zo benáuwd, uit al wat mij benárt, léid mij daarúit! Trek u mijn ellende en ónheil áan!- draag ál mijn zónden wég. Vijanden heb ik te véel, zie het áan,- hoe met háat en gewéld zij mij háten. Waak over mijn ziel en réd mij úit, maak mij niet beschaamd, want ik heb tóevlucht gezócht bij ú. Zo mogen mij hoeden volmáaktheid en opréchtheid, want ik heb áltijd gehóopt op ú. O God, koop Ãsraël vrÃj van ál wat hém benáuwt! Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2005 (Bijbeltje: NBG) "Een vaste Burcht is onze God" Gezang 33:1 (Maarten Luther, 1533) Een vaste burgt is onze God, een bolwerk in gevaren. Hij helpt en redt uit alle nood, die wij hier nu ervaren. De vijand van weleer, gaat tegen ons tekeer. Zijn wapenrusting is, de gruwel van zijn list. Geen kan hem evenaren. Link naar bericht Deel via andere websites
Gods child 0 Geplaatst 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2005 Ik heb van de week een geweldig kinderliedje geleerd van de kinderen van mn zus.. De bewegingen kan ik niet voor doen, jammer... I reach up high I touch the ground I stamp my feet and turn around I've got to-o-o praise the Lord! I jump and dance with all my mind I might look funny, but that's all right I've got to-o-o paise the Lord! Link naar bericht Deel via andere websites
WwJd-Matthijs 0 Geplaatst 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2005 You are holy, You are mighty, You are worthy, worthy of praise, I'll follow, I'll listen, I'll love You, ALL OF MY DAYS! I'll sing to, and worship, the King who, is worthy, I'll love and adore Him, I'll bow down, before Him, You're my Prince of peace, and i will live my live for YOu WWOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHHHHHHHHOOOOOOOHOHO(3x) nu en vrouwen de andere helft van het nummer Link naar bericht Deel via andere websites
Saartje 0 Geplaatst 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2005 ohw neej heh....alsjeblieft niet de angelse Nederlandse vinnik mooier. En normaal vinnik van alles de engelse mooier Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2005 Chris Tomlin - How Great is Our God The splendor of a King, clothed in majesty Let all the earth rejoice All the earth rejoice He wraps himself in Light, and darkness tries to hide And trembles at His voice Trembles at His voice How great is our God, sing with me How great is our God, and all will see How great, how great is our God Age to age He stands And time is in His hands Beginning and the end Beginning and the end The Godhead Three in One Father Spirit Son The Lion and the Lamb The Lion and the Lamb Name above all names Worthy of all praise My heart will sing How great is our God How great is our God, sing with me How great is our God, and all will see How great, how great is our God Link naar bericht Deel via andere websites
Saartje 0 Geplaatst 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2005 ja...songteksten posten is makkelijk...maar komen jullie nou eens met je eigen tekst Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2005 Quote: Op donderdag 30 juni 2005 11:20:56 schreef Saartje het volgende: ja...songteksten posten is makkelijk...maar komen jullie nou eens met je eigen tekst Ik ben helaas niet zoals David Link naar bericht Deel via andere websites
Saartje 0 Geplaatst 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2005 Quote: Op donderdag 30 juni 2005 11:22:03 schreef Michie23 het volgende: [...] Ik ben helaas niet zoals David hahaha....probeer het is Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten